Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Cykl o kwiatach ludzkich

25. 09. 2004
2
0
1159
Autor
Ingmara

Probuje znalesć człowieka, który pojawił się przy mnie jako kwiat. Cykl o drodze.

człowiek który niesie w siebie kwiaty

nieszczęśliwe niezapominajki

duże, kołysające się łubiny

jedną lilię z opadłym liściem

małą różeczkę

i jasne mietlicy polne

 

mietlicy gładzę ręką

róża nie należy do mnie

łubiny nadal się kolysają

i drzwi niezapominajek

są przeroczyste


Bix
01. 10. 2004
Dát tip
To ciekawe zbudowanie wierszy - nawet troche niebiezpieczne, moim zdaniem :o) Narysowac obraz i potem ten sam obraz wyjasnic :o) Nie moge zdecydowac, jakie to robi wrazenie :o) Ale zwalczylas ta forme, naprawde. Pytalas, czy sa Twoje wiersze otwarte do czytelnika: no oczywiscie, ze sa. Nigdy nie istnieje ogolny czytelnik, ktoryby potrafil zrozumiec wszystkie aluzje i bogatstwo tego swiata za slowami. Mysle, ze mozna sie nauczyc kogos czytac...najpierw jakby nic nie rozumiemy, ale powoli zorientujemy sie w jego symbolach i pracy ze slowem i potem sie wiersze otwieraja... Tak ja sie teraz ucze :o) Badam, jak wlasnie piszesz :o)

Bix
01. 10. 2004
Dát tip
PS: Proponuje dawac jakies nazwy tym wierszam - masz potem szanse na wiecej czytelnikow...moga sie zainspirowac tytulem...

Bix
28. 09. 2004
Dát tip
Ucze sie czytac Cie. Najpierw bedzie mi trudno, dotykac tajemnicy slow...potem...coraz glebiej... Dziekuje za ta mozliwosc czytac Cie. Pewnie wroce. Poetko.*

Ingmara
26. 09. 2004
Dát tip
Dzieki. D'akujem.:) Fajnie tak sie obudzic - z nim w drwiach muru...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru