Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

>>

25. 09. 2004
0
0
1354
Autor
Ingmara

blękitu niezapominajek
przebiera mgła zimowa
wątły rumieniec łubin
zostanie różową sukienkę
w witrynie lodu
róża pod kloszem myśli sprobuje wytrzymać

mietlicy pokryte kruchą warstwą mrozu
pogładzi tylko z rzadka ręka w rękawiczce

Ingmara
03. 10. 2004
Dát tip
Klosz - to jest cos jak kupol, szklany przedmiot, - taki, jakiego wlasnie chlopak, ktorego widac na obrazku wiersz temu, postawil nad swoja roza, zeby nie zmarzla. W chemii tez sie uzywa, i indziej, gdzie trzeba cos chronic od zmiany temparatury, od powietrza, wiatra itd.:) Mietlicy to te zdbly trawy, takie waskie, wysokie, na lace. Bez kwiatow, tylko waska trawa (glownie lodyga, bardzo malo lisci, ale, kiedy sa, to takie waskie i ostre od bokow). Wygladaja jak siano od razu:):):) Moga byc zielone, niby szare albo zolte ale zawsze taki pol-kolor. Lubiny -- no, po angielsku to tez nie znalazlam - kwiaty polne i tez ogrodowe - bez zapachu. Znajde jakis obraz...

Bix
01. 10. 2004
Dát tip
pod kloszem - co to oznacza? Czy mozesz mi przetlumaczyc na angielski, co to lubina i mietlica? Pamietam, ze o tym opowiadalas, ale po prostu w glowie zgubil sie ten wariant :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru