Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Letní den

29. 09. 2004
2
0
522

Sluníčko svítilo a děti v parku vesele si hráli,skotačili a vesele se smáli.
Ve větvých stromů s listím vítr jemnoučce si hrál,a jak ty děti dováděl a vesele se smál.
Pár kolem jdoucích lidí,zastaví se a ty děti úsměvem pohladí,nechají čas plynout a na lavičku se posadí.
Vedle na lavičce,párek milenců užívá si chvilku,co spolu můžou být,Láska z nich sálá a i to dokáže pohladit.
Zkrátka jeden letní pohodový den...znáte takový? Nebo žijete ve spěchu jen?
Zastavte se na chvilinku jen malou,pohladte děti úsměvem,podívejte jak vesele si hrajou.
Vždyt pro některé lidičky je to jenom sen,žijí ve spěchu a depresích a neznají krásný letní pohodový den.
Není to škoda,zamyslete se nad tím maličko,děti,vítr i milenci si hrají a venku svítí sluníčko.
Žijeme jen jednou lidi a Láska,svět a život je tak krásný,miluji úsměv,veselost a Lásku,snad naladila jsem Vás svou básní.

zuzuzu
13. 11. 2004
Dát tip
tak souložit

Elyanne
01. 10. 2004
Dát tip
Vazeni pratele, ano. Nebo snad radsi ani ne...

Vampireo
30. 09. 2004
Dát tip
Jo, atmosféru to má moc pěknou, dneska přijde vhod, škoda těch pravopisnejch chyb.

Já vím moc se omlouvám spěchala jsem a nasekala jsem tam chyby.

isabell
29. 09. 2004
Dát tip
Jej, ty hrubky:( No a taky se Ti tam až moc opakují slova. Jako báseň nic moc, ale povzbuzení je fajn;)

omlouvám se za chybu

Barman
29. 09. 2004
Dát tip
Já naštěstí hrubky nevidím ani když do očí bijí, líbí, je to radostné a vyzívající.t (ale u nás je hnusně- mám pech)

Tak to mě mrzí,že je u vás hnusně.Děkuji,že se Ti líbí.

Miroslawek
29. 09. 2004
Dát tip
brm, brm...

bohus
29. 09. 2004
Dát tip
je fajn, že chceš ľudí dáko potešiť, pohladiť... ... ale ten frfľavý skeptik vo mne sa nejako nedá zohriať, rozveseliť ... držim palce, nech ti to vydrží...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru