Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Houpací postel

29. 09. 2004
3
0
1896
Autor
Honey

"Chci být šťastná," odpověděla a zakousla se do červeného, dokonale vyleštěného jablka.

"Jak šťastná?Ty...nejseš?" vstal a mlčky obešel pokoj. Viditelně byl nejistý. Nevěděl proč se najednou chová tak odměřeně. Vždyť jim to přece klapalo. Dlouze se mu podívala do očí a otráveně se ušklíbla. Mohl v nich číst lhostejnost.

"Ne, nejsem. Ze začátku jsem si sice myslela, že bych tě třeba časem mohla milovat, ale až dneska jsem si uvědomila, že jsem si to jen nalhávala. Prostě ti to řeknu na rovinu. Jsem s tebou jen proto, abych zapomněla na Milana."

"Hmm"

Chvíli mlčel a pak složil hlavu do dlaní. Přemýšlel. Proč mu to vlastně říká? Když ho to nezajímá. Nemiloval ji, ale bylo mu s ní dobře. Ne proto, že uměla vařit, prát, žehlit a háčkovat. Ani proto, že se uměla postarat o děti a že byla ke všemu až přehnaně puntičkářská. Ale proto, že byla dobrá v posteli.

"A proč mi to říkáš?"

"Protože už nesnesu ten tvůj věrnej psí pohled."

"Jo tak. A ty si jako myslíš, že jsem ti byl vždycky věrnej?"

Tázavě si ho přeměřila a pak s přehledem řekla:

"Za ty  3 týdny co jsme spolu jsi beztak neměl příležitost mě podvést, a jestli jo, neudělals to. Na to jsi až moc měkkej."

 

Po chvíli:

"Potvoro, řek sem doma, že si tě chci vzít."

Pobaveně se zasmála a pak po něm hodila polštář.

"Neboj, hlupáčku, spát spolu budeme pořád."


Honey
28. 02. 2005
Dát tip
Díky No, literra je trošku slabší stránka, to je jasný i mně...:o)

Honey
05. 10. 2004
Dát tip
Barman: bereš to nák moc vážně. Dyt je to jen povídka :o) darksy:aspon, že tys to pochopil :o) dík

darksky
05. 10. 2004
Dát tip
NZ

darksky
30. 09. 2004
Dát tip
libi se mi obsah forma plynula sama a ani jsem si nevsim neceho divneho jen tady: "A proč mi to říkáš?" "Protože už nesnesu ten tvůj věrnej psí pohled." jsem se musel zastavit a chvilku jsem tapak kdo to rikal sice to objasni dalsi radek ale... nakonec dam ale tip

Barman
29. 09. 2004
Dát tip
No aspoň je vidět že je to všechno o mrdu(pardon za ten výraz), ale zas proč ne, že?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru