Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dračí let

07. 10. 2000
5
0
1421
Autor
Valerie

Pár sladkých slůvek, srdce polovic. Pár gramů štěstí a víc už nic. A možná... možná lásku. Zahradou života se vypravit, jak s drakem na provázku, vystaveni na odiv, když jdeme na procházku. A nebát se že uletí, i když by mohl... Je víra, stará staletí, že bez křídel, bez křídel se nelétá. Náš dráček štěstí.
Valerie
06. 11. 2001
Dát tip
Kittie: A co teď? ...náš dráček štěstí a dvě vstupenky do léta...

Kittie
06. 11. 2001
Dát tip
:o) Val.. zní to lépjeji, hnedka je ten konec takovej kulaťoučkej.. :o))

Kittie
02. 11. 2001
Dát tip
Teď jsem tu podruhé a jak se změnila moje nálada, najednou se změnila i tvá básnička.. je hned vážná .. má naději, ale takovou prázdnou, chjo, je to zvláštní.

Kittie
26. 10. 2000
Dát tip
Příjemná s nějakým zvláštním kouzlem, líbí se mi, moc! :o)*

Albireo
14. 10. 2000
Dát tip
Valerie, tohle povazuji po 17 kryptogramech za Tvoji nejlepší věc. A samozřejmě dávám svůj TIP.

Merle
09. 10. 2000
Dát tip
Valerie: :-))))))))))))))))))) básnička hezká...

Gimi
08. 10. 2000
Dát tip
:-D (tip)

Valerie
08. 10. 2000
Dát tip
Carodej: Jak říci díky? Nemám slov... Snad někdo další minci položit by moh... :))

Marigold
07. 10. 2000
Dát tip
:) to je milé, přirozené a vůbec na tip. Tak ať ti dráček nefrnkne...

Carodej
07. 10. 2000
Dát tip
Valerie, úsměv v kalném odpoledni vykouzlila Tvoje slova, a duše hladová napila se z pramene Tvé poezie. Pak, nasycená, do mističky malé drobnou minci položila. "*"

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru