Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Učitelé a my aneb Dělají si z nás srandu, nebo to (proboha) myslí vážně?!?

06. 10. 2004
4
0
4946
Autor
Ettelea

Tohle dílko neberte moc vážně, psala jsem si ho jen tak pro radost a pro vyléčení svých komplexů :-)

Touto (dalo by se říct) recenzí bych chtěla zcela NEZAUJATĚ povyprávět na už výše zmínělé téma. Abych splnila svůj slib, který jsem dala již úvodem, musím nejdříve vysvětlit (opět zcela nezaujatě) pojem "učitel". Pokud bych nebyla z gymplu (a na gymplu, jak je známo, jsou jsou inteligentní, chytří, bystří a především nafoukaní studenti) formulovala bych je asi takto: zapšklí nudní týpkové, sadističtí spiťaři, úzkoprsí přízemní troubové, nelítostní nestvůrní intouši kterýma cloumá senilita, uslintaní slizouni, neurotičtí narušení pomatenci, praštění brejlatí prznitelé dětí, prolhaní úskoční a sviňský prevíti, dementní kastrolové, nesnesitelní pošuci, malicherní byrokratičtí hnidopiši (bystří čtenáři v tomto místě zbystří, jelikož narážím na jistého...echm...byrokrata), palice vylízaný, pokrytecké slizké krysy s dechem co by zahnal grizzlyho, ale PŘEDEVŠÍM je to sobecká a pěkně zvrhlá sebranka. Ale já, jelikož z gymplu opravdu jsem, bych toto ze svých učených úst přece nikdy nevypustila a navíc bych to takto hrubě neformulovala. Mé dlouholeté zkušenosti s těmito tvory mi to ostatně nedovolují. Ale teď musím uvést vše na pravou míru a začít vše vysvětlovat od začátku. Začala bych hned tím, že bych si v případě učitelů moc nepohrávala s označením "člověk" jelikož mi přijde zcela zcestné a zavádějící. Ustálila bych to na pojmenování "tvor" jelikož jsem ho již jednou použila, a také proto, že by se mohlo stát (a já tuto možnost vidím zcela reálně), že až jednou pojmenuji učitele člověkem, nějaký homo sapiens sapiens mne za to zažaluje (a také protože mne nic trefnějšího nenapadlo - pokud Vás napadá lepší pojmenování, pište mi jej na mou e-mailovou adresu: Nepištemi@nikdo.af ). K těmto závěrům jsem došla svým již více než 10-ti letým studiem tohoto živočišného druhu. Mám za to, že člověk se dostal do podoby dnešního učitele díky dlouholeté mutaci, jejímž vyvrcholením je učitel na matematiku. Podrobná zkoumání a pozorování z mé strany (a věřte že to pro mne bylo více než traumatizující) prokázala, že tato odrůda bývá vůbec nejagresivnější, nejpodlejší a nejnechutnější (což vám potvrdí každý, který s ní někdy sdílel společnou lavici......stále se mi o tom velmi těžce hovoří, ale doufám že to na mne nezanechá trvalé následky do budoucnosti). Na stejné vývojové fázi zakotvila i další mimořádně zákeřná odrůda, o které se dokonce spekuluje že je podkmenem matematiků, jsou učitelé na němčinu a chemii. Na podrobnější popis této odrůdy nemám dost sil. Ale díky ní se dostáváme k dalšímu extrému, což jsou fyzikové. Jsou to povětšinou nevýrazní a mimořádně nudní partonové, kteří se sice nezdají, ale opět jsou velmi nebezpeční - jistě jste už někdy slyšeli frázi "Já tu umřu nudou!". Na té by vlastně nebylo nic zvláštního, ve škole ji přece jen slýcháme dost často...ale v podobě fyzikáře se v ní zhmotňují vaše nejhorší noční můry...ty NEJNUDNĚJŠÍ noční můry vynásobené stem - už se bojíte? Měli byste, ostatně máte k tomu pádný důvod! Tím jsme si odbyli ty nejnebezpečnější odvětví. Dále pak následují celkem politováníhodní učitelé vyučující předměty typu biologie, výtvarka, hudebka (stále se studuje, jelikož si nejsem jistá s ustálením prahu trapnosti), čeština, angličtina, zeměpis, dějepis (i když dějepisáři také občas lezou do zelí fyzikářům v oboru nuda), PEK (no comment), a pod.

Ke konci bych chtěla říct, že i když jsou učitelé neobyčejně podivná stvoření, měli bychom je v rámci celé společnosti respektovat čímž myslím chovat se k nim slušně (já vím, je to těžké, ale to už život bývá), neukazovat si na ně na ulici a všemožně jim život ulehčit, jelikož zaslouží lítost a soucit (což říkám hlavně z důvodu toho, že masová genocída je bohužel mimo zákon). Stačí už jen doufat že se nepokusí ovládnout naší planetu.

Na závěr už chci jen podotknout, že hledám další téma na další odbornou analýzu čímž chci říct, že nikdo nezůstane ušetřen. A na úplný závěr už jen drobná rada: BOJTE SE, MOC SE BOJTE!!!!!


Ettelea
10. 12. 2004
Dát tip
Tak ale to neni pravda-je mi to velmi trapné ale jeden druh jsem vynechala-tělocvikáře (jak píše Ottylka-děsivá mužatka:-) a lektory, ovšem ospravedlňuje mne fakt, že ti by si zasloužili vlastní úvahu...která již vzniká a nenechá na sebe dlouho čekat :-))

Pisces
07. 12. 2004
Dát tip
Super!!! Naprosto souhlasím s matikáři! (jsou to z****** a i******* d*******, kteří nám míní z****** celé studium a p***** život). Tak :) K těm ostatním druhům - koukám, že jsi vyškrtala úplně všechny, takže nám nezbyl nikdo (jak krásná by byla škola bez těchto stvůr!!! úplně stačej kuchařky ;)). No a jelikož jsem taky z gymplu... myslím, že si rozumíme i beze slov. TIP :)) ***

Jinny
30. 11. 2004
Dát tip
Dost osvobozující sloh, že? ;)

Ettelea
30. 11. 2004
Dát tip
že váháš ;)

ondrech
21. 11. 2004
Dát tip
Hustý... Já mám teorii, že učitelé nejsou lidi, když jsou na území školy. Jakmile vylezou ven, nebo se s nima jede na výlet, na hory, kamkoliv, už se z nich stávají normální lidé. Ale ve škole to jsou zrůdy...:-)***TIP

Ettelea
21. 11. 2004
Dát tip
je vidět že se máš eště co učit...já například potkala našeho matikáře v hospodě a rozhodně se nechoval NORMÁLNĚ :-) tímto bych ho ovšem ráda pozdravila :)

Otylka
13. 10. 2004
Dát tip
Souhlasím se vším, zvláště po hodině tělocviku s děsivou mužatkou a dvou hodinách ECDL s milým profesorem

Ettelea
07. 10. 2004
Dát tip
no jo, nebude...:)

andromeda
06. 10. 2004
Dát tip
nekterí ucitelé jsou opravdu hrozní, ale nekterí zas dobrí...moc se mi líbila veta - stací uz jen doufat, ze se nepokusí ovládnout nasi planetu.........dávám tip, jen bych poopravila tu poslení vetu na NEBOJTE SE, ono to tak horké zas nebude.....

Kordus
06. 10. 2004
Dát tip
Zajímavej způsob, jak léčit své komplexy :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru