Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Lázeň a Blázen

07. 10. 2004
1
0
1304
Autor
Viteq

Jiskřičky z vlnek v plechový vaně
(hypnotizující to hrnek)
Bez myšlenek, čumím na ně

Objímá mě, hladí dívka
(jménem Lázeň)
dýchám její vlhkost
(milující Blázen)

Živý dotyk tepla
(líbám vlnky)

Vytáhnu špunt
(jak jednoduché?)
už není, zdechla
Laura_L
23. 11. 2005
Dát tip
Zbora-to bude on, jojo,(vážně, jednou jsem se s ním setkala)

Laura_L
23. 11. 2005
Dát tip
Nenene spletla jsem se, to on nebude! No nic..ale báseň pěkná

Bilbo
18. 02. 2005
Dát tip
já si kupuju do koupele pěnu a vždycky tam zbyde spousta chlupů :-))) co s tím ??? oholit, ostříhat či pozvat grupu?

Viteq
17. 10. 2004
Dát tip
Ups, pardon za pozdní reakci, jsem se nějak zapomenul v zapomnění, heh :-) Díky kucka ... :-) .... ja fol, LÁSKA a SMRT :-)))

Šedík
14. 10. 2004
Dát tip
Mám jistý pocit nejistoty, ale jinak mám tucha, o kterýho Vitexe, de, v Hypízáckém mládí jsme s ním prožívali požitky "C" :o)) Hmmm, pěkná práce, vskutku pěkná. Mě už pomůže ale jenom DOVE :o))) ....... LÁSKA i s Tebou Vítqu :o)))

Gaunt
14. 10. 2004
Dát tip
Nezbývá než se přidat k davu znalců člověka jménem Vitex...:o) A samozřejmě k minulosti ve znaku "Flowers Revolution"... :o))) Pěkná práce Vítqu... :o))) Nechť na další pouti jen samá LÁSKA tě provází... :o)))

Zbora
07. 10. 2004
Dát tip
Znal jsem jednoho Vitexe. Říkal o sobě že je hypík a na krku nosil na řetízcích snad všechny náboženský symboly. Od kříže přes půlměsíc a jing jang až po pentagram. A měl podobný řeči. Nejsi to ty?

Zazvonil zvonec, s holkou je konec.

Viteq
07. 10. 2004
Dát tip
Hahaha, mám dojem, že to nebudu asi já. Ale díky za inspiraci, hned zítra poběžím a všechny cetky na krk zakoupím ... LÁSKA, LÁSKA, LÁSKA ... :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru