Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

24 Hodin aneb jak bezdomovec Jára pošel

10. 10. 2004
4
0
6565

Pohádka o jednom bezdomovcovi z Národní Třídy.

Byl jednou jeden bezdomovec.Jmenoval se Jaroslav Pečínka,ale říkali mu Jára.Žil na národní třídě.Jednou takhle popíjel Iron,když tu najednou k němu přišel Venca(bezdomovec který pobýval o jednu lavičku dál) a pravil: "čau Járo,mám pro tebe nabídku.Když mi přineseš 20korun,dám ti 10 mejch Ironů ze zásoby.""Fakt?"odpověděl Jára."Ano,ale má to háček.Musíš těch 20 korun sehnat do 24 hodin."a tak se Jára vydal shánět 20korun. Nejdřív zkusil žebrat,ale neprošlo kolem něj moc lidí,a tak vyžebral pouze 10 korun.Čas ubíhal a Jára měl čím dál tim míň času.Zbývali mu už jen čtyři hodiny.Měl už 15 korun,protože našel na zemi 5ti korunu.Času bylo čím dál míň,3 hodiny,2 hodiny,1 hodina,půl hodiny,deset minut,a náhle k němu přišla babička a dala mu čtyři koruny.Járovi zbývyly už pouhé 3 minuty.Měl 19 korun.Chyběla mu 1 koruna.Nevěděl kde jí má sehnat.Šel rychle hledat pod automaty na nápoje.Našel 50ti haléř.Zbývalo 10 vteřin a Jára nevěděl kde sehnat 50 haléřů.V tu chvíli si vzpomněl,že mu ještě Venca PajsHaléř dluží.Tak přišel k Vencovi,předal mu 19korun 50haléřů a pravil "Zde máš 19,50Kč protože mi dlužíš 50haléřů.A naval Iron!" "Tak jo,tumáš." A na oslavu že vlastní deset Ironů vypil deset Ironů.Nic mu nezbylo,ale on už ani nic nepotřeboval,protože pošel.


Mároši
07. 11. 2004
Dát tip
Pro někoho příliš složité:-)

Induan
25. 10. 2004
Dát tip
:(

Vespa
17. 10. 2004
Dát tip
Mikši vymyslel je nějakej blboun, kterej se rozhodl znepříjemňovat nám životy. (už v týhle větě mam určitě nějakou zadělanou chybu, takže radši dál nepokračuju...) :o) Jinak rada: ser na gramatiku, vždycky se najde pár maníků, který to budou vnímat jako recesi a vystavěj na tom náboženství...

Mikš
17. 10. 2004
Dát tip
Diky za podporu Vespa :D

sk8ergirl
17. 10. 2004
Dát tip
Tohle teda vůbec...

V_I_Lennon
17. 10. 2004
Dát tip
hejááááááá! hají!!§ to bylo zadostiučiněnííí! konečně si opčané začínají být vědomi že být obětí pravidel=být obětí obětí režimu=stát se soudruhem=souložit s brežněvem= :-)

Vespa
17. 10. 2004
Dát tip
Mikši, neni zač, běžim shánět kadidlo, nějakej solidní oltář a taky nějakýho toho obětního obětavce... Ať to je aspoň trochu maso... :o)

hmmm kadidlo,příjemná vůně...

Vespa
17. 10. 2004
Dát tip
Hm mm krev, příjemná chuť...

chuťovka

ondrech
17. 10. 2004
Dát tip
to je pěkné, ale tipa ti nedám, protože se jmenoval pečínka.:-D

Vespa
17. 10. 2004
Dát tip
doslova, páč kosti jsou moc tvrdý a maso je nestravitelný :o)

šňupálek
16. 10. 2004
Dát tip
?

V_I_Lennon: Prosím tě podívej se na svoje díla a potom hodnoť ostatní...

Mikš
16. 10. 2004
Dát tip
njn ja se v pravidlech slohu moc nevyznam, ale tohle mi neprislo nejak slohove spatne... je to fakt dobry. Takovy osobity. To je asi tak to nejvystiznejsi, co me k tomu napada. Je proste jinej a to je jeho ctnost :D btw nevite nekdo kdo ty pravidla vymyslel? tip

V_I_Lennon
13. 10. 2004
Dát tip
no právě naopak,šichni se tu říděj tim co se má a co se nemá,podle toho co nám říkaly úči v hodinách slohu,ale todle je správný,vysrat se na sloh a psát tak jak to je.to je trapný si to myslet,to sou předsudky,hovadiny.todle je svobodný psaní bez autocenzůry,to je oridžinl!!!yeah!!!kam se na něj šichni hrabete s těma svejma akademičnostma!!! Táhněte do psí kundy!!!

sidonia
11. 10. 2004
Dát tip
heh, oukej:)) vtipný to je:) jinak co se týče slohu házím souhlas s Derem a ňákým hmyzem co má rád určitej druh hudby:) ale tipa dám:) *t

papouch
11. 10. 2004
Dát tip
hrozný :-(

Vespa
11. 10. 2004
Dát tip
Jo, souhlasim s papouchem je to hrozný :o) Fakt že jo! A souhlasim i s Derem, sloh je děsnej. (když poprosíš, helfnu ti:o) Jenže...to prostě nejde, ti nedat tip...protože je to přece naprosto hrůzostrašný! :o)

Dnad se s tím slohem polepším.

pardon snad.

wazzup
11. 10. 2004
Dát tip
za čárkou a tečkou se píše mezera, to prvně. A ten sloh je vskutnu otřesný. Ale jinak je to taková celkem dobrá pitominka

Noe1
10. 10. 2004
Dát tip
:-) klub

Dero
10. 10. 2004
Dát tip
Promiň, ale to je děsnej sloh ... ! Pochybuji, že by to byl záměr. Trochu zapracovat na stylu a budu Tě číst, takové blbůstky se mi líbí. :o))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru