Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mimozemšťan

15. 10. 2004
1
0
874
Autor
Mouse

Cítili jste se někdy v nějaké situaci jako mimozenšťan?

  ,,Jak se jmenuješ? Ty..." vykřikoval kluk, kterého jsem si matně vybavila v druhé lavici, a běžel ze schodů k jídelně. Cestou šlápl nějakému prvŇákovi na tašku a vesele se tomu smál.

  ,,To je přece Nemožná!" volal na něho druhý, který už stál ve frontě a surově bil do druháka, který se ho pokusil předběhnout.

Vybavila jsem si svoje oblíbené hrdiny z knížek... Na srovnání ale nebyl čas, protože kluk z druhé lavice bezpečně předběhl polovinu fronty a volal:

   ,,Héj, Nemožná!! Proč nejdeš na oběd?"

   ,,Nemůžu, mám bezlepkovou dietu..." odpověděla jsem mu a rychle si oblékala bundu, abych už byla pryč.

Někteří se ke mě otočili s otázkou v očích.

   ,,Cože máš?"

   ,,Bezlebkovou dietu."

   ,,To jako že nemáš lebku?...Blbá jsi na to dost."

Někdo ve frontě se hlasitě zasmál, ale já už jsem nemohla. Vyběhla jsem ze školy sy slzami v očích. Nemohla jsem ale přeslechnout poslední větu kluka z druhé lavice:

   ,,Ta je divná. Co jsme to dostali do třídy? A ty vlasy...s těma by se měla jít rovnou zakopat."

Opět mu odpověděl hlučný smích... 


qwef
27. 10. 2004
Dát tip
Co seš za socku pane bože? Seber se!

Walker
17. 10. 2004
Dát tip
Hele... lepší být mimozemšťan.. než jeden ze stáda tupých blbců

blatotlacka
17. 10. 2004
Dát tip
Šikana?! Nevím co k tomu říct, nezažila sem to. Netušim koho litovat víc. To jsi ty tak špatná, že tě nechtějí, nebo oni tak blbí, že jim uniká pointa harmonického soužití...? Svět je s tebou neboj.

Vaneta
15. 10. 2004
Dát tip
Takové vyprávění svých pocitů,nepříjemného zážitku...S literárním uměním to moc nejde dohromady,ale jestli se tě to týká osobně a zažila jsi to,nebo něco podobného,tak se drž a vydrž.Lidi okolo jsou někdy krutí,ale přesto každý člověk má svou obrovskou hodnotu i když jí někdy lidé okolo(aj někdy on sám)nevidí.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru