Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

CO ZKUSIT NĚCO ZFILMOVAT

17. 10. 2004
1
0
2505
Autor
suraki

Už delší čas pročítám tady na Písmáku především prózu. Někteří autoři opravdu píši skvěle.  Možná jsem zaspal dobu, ale zatím nevím o nikom kdo otadituť, či z jiného serveru, zkusil něco zfilmovat. Myslím, že kdyby se tu našla partička lidí, tak by mohl vzniknout nějaký amatérský filmeček. Určitě zde jsou tací, kteří dokáži vymyslet nějaký námět, který se dá realizovat. Byl by to možná revoluční počin toho to serveru. Co vy na to?


Morganna
27. 10. 2004
Dát tip
Morasten to řekla přesně, máme strašnou touhu něco takovýho provést, ale nejni čas...

Morganna
27. 10. 2004
Dát tip
Morasten to řekla přesně, máme strašnou touhu něco takovýho provést, ale nejni čas...

Miroslawek
22. 10. 2004
Dát tip
vzhledem k zaměření tohoto serveru nabízím námět na námět http://amber.zine.cz/AZOld/Stories/Story/246.htm ;o)))

Inu kvalitní příběh... :) Jen po trikové stránce si nejsem tak jistý. Kupříkladu - ty rozsypaný papíry... copak máme k dispozici ILM ? ? ? :))))

Eště mě napadlo "Nebe nad Prahou", to by nebylo nijak náročný, a přitom by to mohlo fungovat...

Andulka
21. 10. 2004
Dát tip
Pisto.....tohle bylo docela vtipny...:-)))))))))))))

Andulko, jakpak jsi to myslela? Nějak jsem se ztratil... :)

Bulvička
20. 10. 2004
Dát tip
To by nebylo špatný... Myslim, že kdyby se do toho dala parta šikovnejch lidí, mohlo by to vyjít...

Morasten
20. 10. 2004
Dát tip
s Morgannou o tom delší dobu přemýšlíme,ale teď na to vůbec nemáme čas(škola a tak..)

fungus2
18. 10. 2004
Dát tip
No vida. Konečně něco kloudného!

pozorovatel
18. 10. 2004
Dát tip
mám příbuznýho, který techniku má a dokonce se o natáčení filmů snaží... i zkušenosti by byly (jen jestli by měl zájem...) já osobně si to moc představit neumim a taky by to asi stálo nějaký prachy a čas ...a moc hlav, moc režisérů, nápadů... i když já se klidně poddám:))

To bude mela... :))

Prokletí
18. 10. 2004
Dát tip
jsem ochoten nafilmovat přepadení trhovců na Karlově mostě ;o) m.

fungus2
18. 10. 2004
Dát tip
Chce to když tak opravdu něco komediálního natočit o)))

fungus2
17. 10. 2004
Dát tip
Trochu si zaspal dobu o)))Dva lidé co taky publikují na Internetu, ještě z několika dalšími nějaký film natáčeji. Ale rozhodně to není špatný nápad. Pokud by se tu našla skupina nadšenců, tak by to mohlo být zajímavé.

Empty
17. 10. 2004
Dát tip
Já bych do toho šel! mám napsáno několik scének a Baladu o vepříkovi Pepíkovi už pár lidí chtělo udělat jako kratičkou divadelní hru! Na druhou stranu, moc mých povídek by asi zfilmovat nešlo :-/

fungus2
17. 10. 2004
Dát tip
Jejda. To tedy vypadá nadějně!!To bych se klidně přidal!Když dáme nápady i síly dohromady, tak by se nějaký filmeček mohl povést.Videokameru mám. A i když je stará pár let, tak by snad stačila.

Empty
17. 10. 2004
Dát tip
Někdy bysme mohli dát srázek a domluvit se! Odkud si fungusi???

fungus2
17. 10. 2004
Dát tip
To je dobrý nápad. Já jsem z Prahy.

Hlásím se! :))) Má někdo digitální kameru?

Dero
17. 10. 2004
Dát tip
Pišto: 320 x 200, úžasná kvalita. ;o)))

No jo, tak to bude film pro displeje mobilních telefonů, no.... Taková miniaturka... :)

fungus2
17. 10. 2004
Dát tip
Digitální kamera by byla. Zbývá jen sehnat ještě nějaké nadšence a písmácký filmeček dát časem dohromady.

A co se bude filmovat? (neskromně bych nyvrhl Vosáka... :) ). A máme grafika? Mám sice nej¨novější AdobePremierePro, ale na tom já to maximálně sestříhám... Efekty neumím.

StvN
17. 10. 2004
Dát tip
Což o to, nějakej střih a efekt by se dal, ale udělat film neni jen tak. Především to chce čas a prostředky. Já nemám ani jedno, vědomosti nestačí.

StvN: Zítra ti pošlu pár linků, de to... :)

StvN
17. 10. 2004
Dát tip
Shodou okolností jsem včera byl u kámoše, kterej stříhá. Ten program je jednoduchej, ale ukazoval mi, co dělá pro jednu ženskou a je to příšerný. Už děsný je natočit materiál a říkám, já nemám ani čas, abych sestříhal, co jsme natočili na táboře.

katugiro
17. 10. 2004
Dát tip
Pišto, Vosáka? Tak to navrhuju tu epizodu se šnekama, nebo co to bylo. Na trikový efekty si přizveme eksporty z bollyvoo-doo :)

fungus2
17. 10. 2004
Dát tip
Úplně jednoduché to určitě nebude. Základem bude námět-scénář. Nějaký rozumný, našimi silami realizovatelný. A ten tady určitě dokážeme vymyslet.

StvN
17. 10. 2004
Dát tip
Je těžký říct, na čem to stojí, ale pokud nebudou lidi, který si nad to sednou a dodělaj zvuk a obraz, střih a všechno to kolem, tak je to k ničemu.

fungus2
17. 10. 2004
Dát tip
To je také pravda. Ale v minulosti se natáčely také dost amaterské filmy. A jejich tvůrci je dělali tzv. na koleně.

StvN
17. 10. 2004
Dát tip
To je možný. Co se mě týče, já bych byl za, aby základní předpoklad nebyl ten, že jde o to za každou cenu natočit film. Proč to chtít dělat tak, aby bylo vidět, že je to amatérský?

fungus2
17. 10. 2004
Dát tip
To je rozhodně dobrá myšlenka. Jak jí ale co nejlépe realizovat?

StvN: Hele, když chceš natočit film, jak to udělat, aby základním předpokladem nebylo to, že jde o to, natočit film... ? :))))

StvN
17. 10. 2004
Dát tip
Přece rozumíš tomu, co chci říct.

Ale jo, jen mi ta formulace přišla veselá... :))

JiKo
17. 10. 2004
Dát tip
dobrej nápad ale už se jednou řešil...třeba se teď někdo zapálenej najde...má někdo kameru?

sk8ergirl
17. 10. 2004
Dát tip
_JiKo_: Kameru nemám, ale mám úžasnej ksichtík, třeba by se někde jako křoví vyjímal :-)

JiKo
17. 10. 2004
Dát tip
ve tmě?:)

sk8ergirl
17. 10. 2004
Dát tip
Jo jo...ve tmě, z dálky, za šera...nebo jak se to říká :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru