Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dílo monotonosti

12. 10. 2000
4
0
1905
Autor
(_)

Bojím se toho... a nebylo by to lepší? jednodušší? přirozenější? pro mě.... pro vás? dám pozor... dejte taky...

Jsi ztracený jak malé dítě uprostřed setmělého města pláčeš ... Tvá "máma" neslyší tě pláčeš - a nedokážeš přestat Po nocích v budce na nároží do sluchátka řveš Jeho jméno A pokaždé ti linka Boží zahlásí...tůtů - obsazeno nahlížíš s touhou do očí Pod šedě semknutými čely s přáním ať jiskra přeskočí... Nacházíš sopky vyhořelý... I v tobě monotonost krotká chce zdusit vzdoru plamínek čeká tě úleva.... a fotka- rebela - v albu vzpomínek...?
Ribi
22. 10. 2001
Dát tip
skutočne...obsazeno...chvílkové...ako keď padá dážď...a my navlhneme...osušíme a kráčame ďalej...neveríme...aj sebe...

Popelka
15. 03. 2001
Dát tip
taky mě několikrát napadlo, zavolat mu, ale já jsem nevěděla číslo :-) řekneš ?

Miracleion
16. 10. 2000
Dát tip
Líbí se mi třetí sloka. Cítím z toho pocit. Ano, jsme takoví - sami mezi tisíci. Myšlenka hezká, občas mne ale rozhodila při čtení stavba slok. Ale to nevadí, protože jak se říká - "konec korunuje dílo"...

Merle
13. 10. 2000
Dát tip
monotónost si děláme sami, že na věci podobné nahlížíme stejně... křečovitá touha po novosti vede do stejných, byť širších kolejí

tma
13. 10. 2000
Dát tip
zkusím to ...

pampelin
12. 10. 2000
Dát tip
Rytmus,myšlenka,formulace-co víc chtít? A navíc jsem se trochu polekal-ta vize je hodně realistická,takže.....................bacha :-)

kalinka
12. 10. 2000
Dát tip
předevčírem jsem popařila s jedním před deseti rokama osleplým Califorňanem - mohl by vyprávět...:o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru