Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Můj třetí erotický zážitek

17. 10. 2004
7
1
800
Autor
AAfro

má povedená rodinka si zase zašpásovala na můj účet!! babi...

Probudil jsem se, a nade mnou se skláněla celá rodina

"Afrejíčku, ty máš horečku, na, tady máš teploměrek," řekla babička a vrazila mi ho do huby. Znechuceně jsem ho přehodil na druhou stranu úst.

"¨Vemte mu držku, naleju mu tam svoji meducínku," zachechtala se babička a mladší bratříček mi škodolibě vypáčil mé rtíky k pomilování (abych moc neodskakoval, ale řeknu to, jednou jsem viděl bratříčka, jak to dělá (!!!!) s uzenou makrelou,co koupila maminka k večeři a pak mi jedna holka řekla, že mám rybí držku. tak je jasné, že musím mít pusinku k zulíbání) a vrazil mezi ně ramínko z šatníku. Babička se přiblížila s ohromnou, začmoudlou lahví a její obsah vylila do mých útrob...

..v hlavě mi začalo hučet... a pak jsem se propadl do hlubin hříšných snů...sodoma-gomora!!!, zazněl mi v hlavě častý babiččin výrok...

 

pak jsem se probudil s hlavinkou už pěkně čistou, mě předtím zpocené afro bylo čerstvě umyté..a vůbec jsem si připadal divně.

..aha..

ležel jsem u babičky v sekničce...podle toho smradu by to každej poznal...

 

vešla babička..

"Tak Afrejíčku, jakpak ses vyspinkal?" zazubila se na mě svými zbývajícími třemi zuby.

"Eeh...ale jo, už je mi líp, babi..." zasténal jsem. Horečky mě vždycky překvapí...

"Něco bych od tebe potřebovala, tvůj bráška šel pryč a já nemám svou skvělou přísadu do pečiva..."

Vyděsil jsem se..babiččiny koláče jsou svou chutí proslulé, snad nezapoměla svůj recept..ale jak s tím souvisím já, Aafro??

Babička se přiblížila a prudce mi strčila mou ruku do mých kalhot. Přímo na mého...

"Tak a ted se dělej."

Znejistěl jsem. Coo? Babička obrátila oči v sloup. "Dělej, jako bys škrábal mrkev!!"

Začal jsem. Postupně mi vysvitlo. to je ta zminovana..eeh... masturboracek?

Kdyz se ani po pulhodine nic nestalo, babicka trhem stáhla svou zástěru. Najednou přede mnou stála v sporém latexovém oblečku, který zakrýval jen to nejnutnější, nebo se alespoň snažil. Najednou jsem cítil podivný tlak ve své ruce. očima jsem se nemohl odtrhnout od své babičky, která se svíjela v úžasně erotickém tanci, až za ní prsa jen vlála. Po pár minutách mohla babička své skvělé koláčky s mandlovou náplní dopéct.

 

...před očima jsem měl temno, ale v tom se v něm ukázal malý, mihotavý plamínek. Pak jsem otevřel oči a do očí mi naplno zasvítilo světlo lustru mého pokojíčku. Rodinka stála nade mnou.

"Ehm..babička to asi s meducníkou trochu přehnala, měl by sis dát něco na posílenou," zamumlala maminka a běžela do kuchyně pro snídani... ale hlavně, že jsem byl už zdravý. Brácha na mě upřel svá rádobynevinná kukadla: "Proč jsi ze spaní vykřikoval "Babi, chci tě!?"

Uraženě jsem se otočil ke stěně.

 

Dneska babička zase pekla koláčky a brácha jí prý pomáhal. Myslím, že si je ještě dlouho k snídani nedám...

 

 

 


1 názor

karmen
25. 03. 2006
Dát tip
Kde chodis na ty svy nápady?:) Tohle se dá číst.T

chachacha...ty si celkem originál:-)))))))))))))))))dobrý ujetý šílený:-)))

klukbuk
19. 10. 2004
Dát tip
zvláštní tip co je to to afro?

AAfro
19. 10. 2004
Dát tip
aafro? No přece mé krásné, hebké afro co mám na hlavě. pro údržbu si do něj někdy sypu rozdrcené piškoty..

fungus2
18. 10. 2004
Dát tip
To mě tedy pobavilo o))))TIP

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru