Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Přízraky

20. 10. 2004
0
0
1852
Autor
BohemiFan

Další \\\"Dílo\\\" o výjezdu do Hradce Králové. Tentokrát o tom, co se stalo, když jsme se těsně před půlnocí vrátili do Prahy.

Jsou tam

v parku u Botiče

pijou, nadávaj, čekaj...

mrznou (dobře jim tak)

 

Dočkali se!

 

Už jsme dojeli

chvíli před půlnocí

nestíháme metro

najednou....

jednoduše nestíháme vůbec.

 

Co to...?   Jak to...?    Kdo to, sakra, je?

 

Vyšli ven, připravujou basebolky. (tohle bude horký...)

 

"Nebuď to děcko. ZPÁTKY!!! VŠICHNI ZPÁTKY!

jsou tu zase."

 

Přecházej ulici.

 

"Michale Zalez. Ne. počkej. Ještě bubny a vlajku. Otevřte, prosím,  kufr.

Pojď mi pomoc, tohle není vtip. Fakt jsou tam"

 

(Blbost: v tu chvíli byli už skoro TADY)

 

"To zvládnem. Já to zavřu"

SAKRA!

.

.

.

Vyšel proti mě

holohlavej nácek

ožralá gorila se železnou tyčí.

SPARŤAN.

 

A já jako jeho oběť

ochromenej a sám..

Sám?

NE!

Vtáhli mě zpátky.

Místo do mě mlátí do autobusu.

PANE ŘIDIČI... už nemáte zadní světla (naštěstí pro mě)

      BANDITOS TO VYŘÍDĚJ


BohemiFan
21. 10. 2004
Dát tip
Wendy_Andy. Díky za radu, ale myslím,že na tohle téma zase nedebatujem tak často. A tohle je takový dílo mimo, protože popisuje jeden z nejotřesnějších zážitků, který jsem zažil (samozřejmě když nepočítám svou rodinu...) a považoval jsem za nutný o tom napsat. Samozřejmě věci,o kterejch chci napsat delší dobu na písmák půjsou, ale až ve chvíli, až se mi povedou k mojí spokojenosti. Neboj se. Brzo se dočkáš. Tip tomu možná dáš, ale rozhodně z toho nebudeš šťastná. Já jsem v tuhle chvíli šťastnej, že jsem přežil spaťany..... dál je to v rukou.... (ani nevím koho, ale rozhodně ne mejch..)

Lotoska
20. 10. 2004
Dát tip
Já je v parku u Botiče neviděla....jen v telce:-)

papouch
20. 10. 2004
Dát tip
tajak gabio

BohemiFan
20. 10. 2004
Dát tip
Lotaska: Já se na ně taky v telce rád dívam, ale v reálu je to ještě mnohem horší. U televize se můžeš koukat a smát se, jenže v takovýhle situaci člověku jednoduše do smíchu není...

Wendy_Andy
20. 10. 2004
Dát tip
Ach jo, Bohemi, víš, že tě uznávám, ale zdá se mi, že se ti zužují obzory. Měl bys začít přemýšlet i o jinejch věcech než je fotbal a blbý Sparťani. Promiň, ale debaty s tebou na toto téma mě už začínají nudit. A co se týče díla: Tentokrát to ode mne tip nebude. P.S. Piš častějc, prosím...

gabio
19. 10. 2004
Dát tip
nevím...je to sled myšlenek, ale nedomyšlenej...něco tomu chybí, nezaujalo mě to... promiň, tohle mi fakt nesedlo

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru