Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Něco ze života

21. 10. 2004
6
0
1423
Autor
Lečo

Martinův postřeh:

To co jednou vyženíš

celej život nevyděláš.

 

Novotného zákon o MHD:

Čím jsou dopravní prostředky MHD větší, rychlejší a prostornější, tím více lidí naráz cestuje.

Následek:

Ženská s tím největším zadkem v tramvaji se snaží protáhnout tím nejužším místem.

 

Novotného zákon o používání vypínačů:

Jsou-li dva vypínače umístěny vedle sebe, vždy použijete jako první ten nesprávný.

 

Novotného zákon o používání CD přehrávače:

Funkce RANDOM vám vždy vybere jako první právě ty skladby, které nesnášíte, nebo na ně nemáte náladu.

 

Novotného zákon o osobní přitažlivosti:

V době, kdy prožíváte obtížnou osobní krizi, o Vás žádný vhodný protějšek neprojeví sebemenší zájem.

Ale jakmile vhodný protějšek konečně naleznete, mohou se o vás jiné vhodné protějšky utlouct.

 

Novotného zákon o časové tísni:

Stíháte-li schůzku, pak Vám jdou hodinky pozadu.

Nestíháte-li schůzku, pak se hodinky zastavili už včera.

 

Novotného zákon o dopravní kalamitě:

Zácpy na pozemních komunikacích se odehrávají nejčastěji v těchto (nebo ve všech zaroveň) dobách:

a) když spěcháte z práce domů

b) zrovna, když je největší dusno za poslední měsíc, rok, desetiletí...

c) když si všichni řekli, že půjdou z práce o půl hodiny dříve.


KayTee
22. 10. 2004
Dát tip
*k

Dero
21. 10. 2004
Dát tip
Jo, jsou docela fajn - klasika. *

papouch
21. 10. 2004
Dát tip
Murphy jen přikyvuje :) (Ten první bych ještě doplnil: To, o co tě ženská obere, když odejde, nevyženíš a nevyděláš dohromady :)

:)

Anni
21. 10. 2004
Dát tip
Checht, tohle je fakt dobrý. Jen technická - utlouct se PO něčem, ne o něčem S protějškama se to má tak, že když jsi zadaný a klape to, produkuje Tvoje tělo látky, které Ti dodávají pocit pohody. Ostatní to cítí a přitahuje je to k Tobě. ¨Prostě taky něco z té pohody chtějí... a vůbec, musím to nějak zdlouhavě popisovat? ;o)))

Mila_cik
21. 10. 2004
Dát tip
Já se pobavila..:-)) ***

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru