Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ortodoxní katolík

25. 10. 2004
0
0
4707
Autor
Knihovník

Doufám, že to pochopíte, vztahuje se to k jednomu z přikázání.

Ortodoxní katolík řekl :

" Můj bože! "                 .


Jasně že v nese. Můj bože říkaj bolševici a bolševiky vychovaní, taky ortodoxní.

Knihovník
15. 01. 2005
Dát tip
supizmus - nerouhej se - ortodoxní katolíku ? koukám, že velikost písmena dokáže do tohoto citátu vnést úplně jiné významy. To sem si ale uvědomil až teď ...

supizmus
14. 01. 2005
Dát tip
ortodoxní katolík by řekl můj Bože s velkým B. Bože můj

pozorovatel
26. 10. 2004
Dát tip
Nevezmeš jméno boží nadarmo. Říct "Můj bože!" může. S "Můj Bože!" by to bylo horší...

Knihovník
26. 10. 2004
Dát tip
- pozorovatel - myslím, že to má stejný význam jako s malým b, Víte ?

pozorovatel
26. 10. 2004
Dát tip
Víte, já měl vždy za to, že křesťané píší boha vždy s velkým B, zatímco bůh s malým b může být téměř jakýkoliv bůh.

Elyn
26. 10. 2004
Dát tip
pozorovatel, jo, je to tak... ale Knihovník to asi vnímá jinak...;)

pozorovatel
26. 10. 2004
Dát tip
...a proto já mám malé "p" na začátku:))))

Waawe
26. 10. 2004
Dát tip
že by další nepochopený autor ? :)) m.

Přeno
25. 10. 2004
Dát tip
hm...um...hm...um... otazník?

Elyn
25. 10. 2004
Dát tip
no, neřekl to jistě nadarmo... ani nesáhl na to, co je sousedovo, či ano? :)

aramis
25. 10. 2004
Dát tip
boze, ved ja som ateista... tak asi preto nechnapem :)

bushmasterX
25. 10. 2004
Dát tip
možná, že to udělala z lásky a slepé víry:)pak to snad není nadarmo, ne?

Garth
25. 10. 2004
Dát tip
Farář ztratil kolo. Tak povídá kostelníkovi: V neděli při kázání se budeš dívat pozorně na lidi, budu se modlit desatero a zdůrazním nepokradeš, a ty musíš zjistit, s kým to nejvíce trhlo. V neděli na kazatelně se modlil desatero, ale nepokradeš nezdůraznil. Kostelník se pak udiveně ptá a farář vysvětluje: Když jsem došel k nesesmilníš, vzpomněl jsem si, kde jsem to kolo zapomněl.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru