Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sama?

15. 10. 2000
3
0
3692
Autor
zirafka

je to trochu laciné, asi

Kde jsi, když nejsi se mnou? když hvězdy blednou když nemám inspiraci, když dech se ztrácí a sametová tlapka hnědá za rohem číhá na medvěda Kde jsi, když spát jdu sama? když déšť mě budí zrána, když verše otřelé vyhánim z postele a z hlavy, neb jsou hloupé na cit a krásu skoupé Kde jsi... ?
3/5+T možná laciné...ale líbí a hodně

PecKer
28. 11. 2001
Dát tip
típ

kapka
12. 07. 2001
Dát tip
takové milé věci, jako je tahle, ctu velmi rada!

Kytička
25. 05. 2001
Dát tip
Kde jsi...? To znám...

Prokletí
28. 11. 2000
Dát tip
*Sama?: pof potřetí ... naa-i ty fráze jsou vážně hodně levný ... nespokojenost vládne v mé duši... m.

Pod tou noční oblouhou mé oči Tě najít nemohou snažím se jít za Tvým hlasem za Tvým štíhlým útlým pasem Neslyším Tě , víc si to přej si ! Tak haló , haló kde jsi ?

Miracleion
18. 10. 2000
Dát tip
"Když verše otřelé vyháním z postele", tak už jen za tohle ti dávám tip. Navíc, laciností to možná malilinko zavání, ale má to jiskru a styl a to je to, co poezii povznáší. Přece nelze jednu báseň odsoudit za to, že na totéž téma psalo už tisíce jiných. Odsoudit lze, ale jen za omílání omletých frází, za vršení balastu klišé a za povrchnost. Dovoluji si tvrdit, že ničím z toho se tato báseň nešpiní.

Merle
17. 10. 2000
Dát tip
psímák ;-)))))))) jinak souhlas s Čarodějem... :-))

Carodej
16. 10. 2000
Dát tip
...a sametová tlapka hnědá za rohem čeká na medvěda:o)))))))))))) polibek!

JiKo
16. 10. 2000
Dát tip
... zřejmě je někde jinde ...

Víla
16. 10. 2000
Dát tip
:)

Adelan
16. 10. 2000
Dát tip
Hezký... :-)

Albireo
16. 10. 2000
Dát tip
Zirafko: I když s tebou není ten, na koho čekáš, s Písmáky nejsi nikdy sama.

Psí_mák
16. 10. 2000
Dát tip
nemám srce z ocely přýdu hned za kuropjení až mje pustí ven z celi před bježného za držení :-)

Miroslawek
16. 10. 2000
Dát tip
Hezký, máš pravdu v prologu, ale ne zas tak úplně ;o))) Občas takhle laciněji píšu taky a nelituji toho.

alina
15. 10. 2000
Dát tip
No,no, na cit až zas tak skoupý nejsou! :o)

kem
15. 10. 2000
Dát tip
Kde jsi? celou noc,nebyla to pisnicka od Dalibora Jandy :-)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru