Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Monice

28. 10. 2004
1
0
1055
Autor
greengage

Monice, mé nejlepší přítelkyni.... (napsáno přímo v knihovně)

Sedím v knihovně a přemýšlím, co si půjčím...

 A nic mě nenapadá.

Cítím se divně.

Jako kdyby navíc.

Sedím tady SAMA.

Můj přirozený návyk mi říká, že je něco v nepořádku, že jsem tady SAMOTNÁ.

Najdenou mě ani netěší vybírat si knížky .

Moje myšlenky se nedokážou odpoutat od té samoty.

Nedokážu přijít na cokoli, co bych si chtěla půjčit.

Tak jdu pryč....

Vlak mi jede až za hodinu a já přemýšlím co budu dělat.

Chodím ulicemi jako bez ducha a už chci být doma, protože mě nebaví flákat se tady SAMA.

Sednu si do vlaku a nenávidím každou vteřinu, kdy tady SAMA musím sedět.

U srdce mám prázdno.

Jako kdybych půlku srdce vůbec neměla.

A tak sedím ve vlaku, v cizím městě, obklopená cizími lidmi,....

a je mi smutno.

Ale přece většina lidí chodí sama po městě, sami nakupují, sami chodí do knihovny, do práce, do školy,....

A já zjišťuju, že nedokážu normálně žít, bez tebe...


děvče
29. 10. 2004
Dát tip
jé :-(, já zapomněla típnout (nechtě), promiň :-), náprava zjenána :-)

děvče
28. 10. 2004
Dát tip
taky zažívám něco podobného, spíše to stejné. A ikdyž mě to oslovilo spíše svým obsahem než formou dávám tip.

greengage
28. 10. 2004
Dát tip
Jo děkuju. Ale jenom bych ráda upozornila, že nepíšu kvůli tipům nebo kvůli kritikám (tak jak to dělá můj dobrej kámoš)... tohle jsem prostě napsala pro ni. A je mi celkem jedno jakou formou nebo jak málo je to slohově zdařilý... chápeš, jak to myslím, ne? :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru