Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zase jednou moudrost od jinud

28. 10. 2004
1
1
2051
Autor
Ikvous

Na tenhle citát narážím čím dál častěji, tak proč na něj nenarážet i zde, vždyť je pravdivý.

Čeho se na nás dopustili druzí,

s tím už se nějak vyrovnáme.

Horší je to s tím,

 čeho jsme se na sobě dopustili sami.

 


1 názor

Mínox
23. 06. 2009
Dát tip
Myslím, že všechno si působíme sami. Kdo jiný by nám měl něco působit? A i kdyby, tak jsme ho sami do svého života nechali vstoupit...

Dolente
15. 02. 2005
Dát tip
Rány, které si člověk způsobil sám, se léčí nejhůře. -William Shakespeare (aspoň mam ten dojem... :o) Omlouvam se, ale při čtení se mi vybavil tenhle citát :o) Snad neni tak úplně od věci..

Sammael
25. 12. 2004
Dát tip
ok...obcas si reknu..."jezisi to byla ale hovadina...JA DEBIL" ale ze bych si neco vycital a mel z toho trauma tak to teda nee

Sammael
25. 12. 2004
Dát tip
AVI

Sammael
19. 12. 2004
Dát tip
tady nekdo koukal na snezenky a machry :-) me se tento citat taky netyka....cokoliv udelam je v souladu s mojji osobou...

Ikvous
19. 12. 2004
Dát tip
To Sammael: I v konečném důsledku? Pokaždé? Mimochodem, jsem na Sněženky a machry nekoukal. To mám z Džínového světa od R. Johna.

StvN
04. 11. 2004
Dát tip
Cítím to přesně naopak. Proč bych si měl něco vyčítat. Byl bych blázen?

Agnežka
28. 10. 2004
Dát tip
Nejsmutnější, když se vědomně dopustíme zlého na druhých... Ale s tím se vlastně taky vyrovnáme. Od toho jsme lidi!

Take_Five
28. 10. 2004
Dát tip
asi jsem vyjímka..na mě to neplatí..je mi úplně jedno, čeho jsem se na sobě dopustil..a to nejsem cynik

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru