Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Provázky

30. 10. 2004
1
1
2081
Autor
NIghtRunner

Spoutám Tě nejpevnějšími provázky

To abys mi neutekla

Provázky spředenými z vláken kukly

nejvácnějšího nočního motýla

Takového

Který se rodí jednou za tisíc let

za nejdelší letní noci

kterému nebylo souzeno zakusit závrať prvního letu

Provázky utkanými z touhy po Tobě


1 názor

Dolfiness
19. 03. 2008
Dát tip
Je mi jasné, že tahle báseň není o slovech a o rýmech, ale o myšlence, tí mspíš, že v ní sám vybízíš k přirovnání. Tak se tedy zkouším zamyslet nad myšlenkou, nad sdělením. Vlastně tím říkáš - chtěl bych tě spoutat svou touhou, která se nikdy nemohla realizovat (=kterému nebyla souzeno..). Jde to ale? Myslím, že vlastní touhou spoutat nikoho nemůžeš, leda jeho vlastní. ;) Nevím, jestli chápu tu myšlenku správně, možná ne, možná.. kloužu po povrchu a nevidím v tom autorský záměr. Každopádně, pokud se mi básnička o hořících polínkách zdála p ostránce počtu tipů fest ošizená, tak tady u téhle si to nemyslím - a snad se na mě nebudeš zlobit. :)

Elyn
08. 01. 2006
Dát tip
tak jak Katerina...ale spoutání může být i oboustranné a dobrovolné.. :) hezký to je...

Katerina
20. 10. 2005
Dát tip
Je to takový... posesivní... někoho přivázat, aby neutekl, ať už v jakékoliv rovině... to nemůže dopadnout dobře. Ale napsaný to dobře je, výstižně: destruktivní touha?

StvN
21. 09. 2005
Dát tip
Kdyby to jen šlo.

JeanJoche
08. 09. 2005
Dát tip
Tož pěkné...

...chtěla bych znát človíčka, co umí napsat, vymyslet... vůbec přemýšlet tak jak ty. Přeju ti co nejkrásnější můzy... Píšeš fakt hezky.

Zazu
30. 10. 2004
Dát tip
...kterému nebylo souzeno zakusit závrať prvního letu Provázky utkanými z touhy po Tobě nádherně vyjádřeno *

Dash_707
30. 10. 2004
Dát tip
Líbí :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru