Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Cesta Domů

31. 10. 2004
0
0
1637

To jsme jednou jeli do Německa a cestou zpátky se stala taková humorná historka...

Dojeli sme k hranicím. Policajti nás ani moc nekontrolovali bylo už celkem pozdě a vypadali unaveně. Pár kilometrů za hranicemi už čekala první žena  s nejstarším povoláním na své zákazníky. Kvalita silnice postupně čím dál tím klesala. Po dalších několika kilometrech sme narazili na auto. Bylo odstavené u kraje a  vedle něj stál vietnamec kouřící cigaretu. Po chvíli sme spozorovali jak má vepředu připravené lano. Nejspíš čekal na někoho, kdo by ho odtáhl. Jeli jsme dál přibližně dalších 15 kliometrů. Najednou před náma začalo zastavovat auto. Řidič toho auta otevřel dveře a vystoupil. Byl to vietnamec. Díval se nakonec svého auta a hle! Nakonci toho auta byl jakýsi útržek lana. Díval se velmi vyjeveně a lítostným pohledem. Kam asi zmizel kamarád kterého táhnul?


sammara
01. 11. 2004
Dát tip
:) veselé, ze života

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru