Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nerozumný Norber Novotný

02. 11. 2004
3
0
1302
Autor
gladiola

Povídka jejíž zajímavostí je to, že je tvořena pouze ze slov od písmene N.

Nerozumný Norbert Novotný, nepracoval na nejnovějším nápadu. Napsal na nástěnku neslušný návrh Nastěnce. Nastěnka nemohla na návrh nepřijít, neboť nic nedělala.

Navlékla na nohu nejnovější nákolenku, nalehko nastrojená navštívila Novotného. Novotný naneštěstí neviděl nezakryté ňadro. Ňadro nebylo největší, nicméně Novotný neváhal na ňadro naschvál nastříkat nepoživatelný nápoj, neboť na ňadro nechtěl nadále nakukovat.

Nastěnka naštvaně namáčkla Novotného na Nábytek, nožem napíchla nebohého Novotného nad nosem.

,,Ne", nemohl Novotný nic než nonstop naříkat.

,,Nikdy nesahej na něčí ňadro", nadávala Nastěnka.

Nakopla Novotného, nechala Nebožtíka na nějakých nosítkách. Nechala na napsat na náhrobek: "nikdy nechci  neomaleného nápadníka a  neandrtálece".


Vaud
26. 11. 2004
Dát tip
fajN*

Lečo
05. 11. 2004
Dát tip
Docela fajn. Na Hoří to sice nemá, ale bezva :-)

johanne
03. 11. 2004
Dát tip
prolog :o) - no budiž... jinak docela příjemná věc, kdysi jsem taky zkoušela napsat smysluplný příběh poskládaný ze slov začínajících na jedno písmeno a něco z toho sice vzešlo, ale... takže máš můj obdiv :)

drfaust
03. 11. 2004
Dát tip
*:)

podezdívka
02. 11. 2004
Dát tip
No Nemohu Napsat Nic, Než Nádherné ;-)

_Rebelka11
02. 11. 2004
Dát tip
No Ne :-) .... dobrý.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru