Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Miroslawek je homokláda!

02. 11. 2004
0
0
7313

Miroslawku, styď se!

Vážení Písmáci, přišel jsem na to, že Miroslawek je buzerant! Nemám sice nic proti opačně orientovaným jedincům, ale když mi někdo soustavně dosti odporným způsobem nabízí homosexuální služby, tak už je to i na mě trochu moc. Lidi, co ho znáte, prosím vás, domluvte mu nějak, ať se nechová jako úplný prase. Když nepřestane, podám návrh na jeho vyloučení z Písmáka.
Tak, Dero, nasrat! Měním všechny tvé změněné kategorie zpět na diskuse!

Miroslawek
10. 11. 2004
Dát tip
svatá prostato

sidonia
10. 11. 2004
Dát tip
to "jako ty" mělo být "jako já" nebo "jako ty touhy"?

sidonia
09. 11. 2004
Dát tip
cinky, co máš proti análnímu sexu? (čistě teoretická otázka)

Nemám jako ty touhy ho provozovat. Toť vše.

Miroslawek
08. 11. 2004
Dát tip
http://zdravi.idnes.cz/sexualita.asp?r=sexualita&c=A041107_203258_sexualita_pol

Garth
08. 11. 2004
Dát tip
Děkuji opatu Wojtylovi za laskavé uvolnění z povinností klášterních, stejně tak bratru Miroslawkovi za idnešní poučné kázání (pravdivostí jeho sdělení si však nejsem zcela jist). Jsa unaven náročnou prací dnešní, odcházím do své cely s duchovní písní na rtech. Cinky Linky tralalá!

Wojtyla_Jr
07. 11. 2004
Dát tip
Blahoslavení.. tiší, však vědoucí.. I rozesmál se tak, že plnovous nechtěně vzplál od svic pod monitorem. Cinky jsi z rodu bojovníků. Tvůj zápas se sebou samým je hodný válek se Saracény. Budeš-li pokračovat, zaměním brzy svou útulnou světnici za sebezpytnou samotku ve sklepě, neb reakce na Tvé projevy duní v pozdních hodinách chodbami kláštera. Pak se budu usilovně modlit za tvé vsazení do klády, v níž trojhlasně hučí chorál bří Miroslawka, Gartha i kostelníka nukleárního_žužu..

Wojtyla_Jr
07. 11. 2004
Dát tip
Bratry Miroslawka, Gartha, růžolícího Papoucha i kostelníka žužu dočasně osvobozuji od pracovních povinností v klášterní knihovně, jakož i při sklizni a přiděluji jim do péče novice Cinkyho. Rady a zkušenosti starších budou ku prospěchu. Cela XVII nechť je vybavena pryčnou navíc. Svíce na noční rozjímání převezmete po večerním úklidu. Po úvodním novickém cyklu bude náš bělostný Cinky k přímé potřebě samotného opata. Žádám bratry o důslednost, vynalézavost, vytrvalost a tvrdost, vlastnosti, kterým při vstupu do řádu přislíbili věrnost. Hloubkovou kontrolu připravenosti v průběhu cyklu provedu osobně. Wojtyla_Jr

Papeži Wojtylo, údělem tvým jest vsazení své klády do chupatého análu Miroslawka, Gartha, Papoucha a nukleárního žužu. Vykonáš tak oběť pro jejich blaho (a ještě rád) a tvé hříchy budou vykoupeny. A nezapomeň vždy poslouchat a duchovně se obracet na svého velkého Buddhu Cinkyho, neboť on odpouští vaše viny, jakož i vy odpouštíte vašim Miroslawkům a podobným prasatům, a když se budete hodně snažit, neuvede vás v pokušení, ale zbaví to tady všech zkurvenejch hnojožroutů, neboť jeho jest Písmák, i moc, i sláva, až navěky, fuck off!

katugiro
07. 11. 2004
Dát tip
tady to jede, to je dobrá prdel... tedy, otče Miroslawku (avi), ve Vašem kmetském věku je ta apetence obdivuhodná! :)))

Miroslawek
07. 11. 2004
Dát tip
počkej až se oholím ;o)

Garth
06. 11. 2004
Dát tip
Cinky je hlupák. Já bych Tě Mirosláwku bral z fleku. Taktéž z nedostatku příležitostí. To tě změní. ééééééééééé bral bych asi i papoucha... ale cinky je cinky!

Garth
06. 11. 2004
Dát tip
Zvlášť když jsi odhalil jeho identitu.

Jste hnusný neukojený prasata. A že je vás tady. Už nebuzerujte a vyhoňte si prdel koštětem.

Garth
06. 11. 2004
Dát tip
To jsem udělal, Cinky. Moc to nepomohlo.

Tak ti poradim to, co Miroslawkovi. Uřízni si ptáka i s koulema.

Garth
06. 11. 2004
Dát tip
No... Možná dobrá rada... Ale jak bych pak souložil??

Bez koulí bys na to neměl chuť. Pak už by tě nesvádělo ani mrdání do prdele (ta by ti snad zůstala, srát člověk potřebuje).

Garth
06. 11. 2004
Dát tip
To bych ale ztratil smysl žití, Cinky. Svádí mě už jen Tvůj nick, nic víc si ani netroufám představit. A to pravidelně před pohledem na Tvůj profil užívám brom. Dovedeš si představit tak beznadějnou lásku?

A ty nemáš ve svym okolí žádnýho dobrýho kluka, kterýho bys moh vošukat? Písmák doufám není seznamka gayů! Jsi tu asi špatně.

Garth
06. 11. 2004
Dát tip
Ale Ty si neuvědomuješ, jak je Tvé dílo obrovské a jak mi imponuje! Žádný kluk v mém okolí se s Tebou nemůže rovnat !!!

Miroslawek
06. 11. 2004
Dát tip
Cinky: a nejsi tu špatně ty? Třeba to tady je seznamka gayů... Garth: nedělej mi do miláčka!!!!

cože? toto není seznamka gayů? jé, taková škoda! ale nevadí, poznal sem cinkyho, jsem životně spokojen, ach cinky, kam půjdem večer? začnu zahřívat pelíšek, jo?

Garth
06. 11. 2004
Dát tip
Cinky mě nechce. Asi ho nakonec sbalí Miroslawek. K tomu jsem hnusné neukojené prase. A navíc prase hrozně bolí hlava. Prase už více neinterklikat po konzumaci prasečích nápojů. Ach jo.

to přece nejde, Cinky nás přece nemůže jen tak nechat, po tom všem... to přece nejde! Achych Cinky: řekni že pro tebe jsem jen já!!

Ubožáci.

papouch
05. 11. 2004
Dát tip
žužu...éééé... a co je to - ten intelikent?? :-))

Miroslawek
05. 11. 2004
Dát tip
papouch: inteklikent je internetový klikač

papouch: mrkváče stále navíc jsou, jedný mám doma...hej cinký!! v těch vypadám fakt sexy, nechceš mi nabacat? :-))

Garth
05. 11. 2004
Dát tip
Cinky má pravdu, nabízet mu takhle homosexuální styk je nestoudné ! Já bych ovšem, Cinky, zase nevěřil ničemu, co pět dní krvácí a neumře.

Miroslawek
05. 11. 2004
Dát tip
Garth: nic jsem mu nenabízel, jen jsem mu vyšel vstříc...

héj, Cinky! ser na ně, sou to ubožáci,jen ze sebe dělaj velký íkváče a přitom kdoví (ani to rač nechci vědět) co ve svým rozkročí maj! . . . . . . . . . . líp uděláš, když půjdeš pěkně zamnou...mám hýžďky měkoučký jak růžový žužu!!! . . :-))))))

papouch
04. 11. 2004
Dát tip
co je to - íkváče? To sou nějký nový gatě? Něco jak byly mrkváče? :-))

papouch: íkváč je slang víraz pro inteligenta

Miroslawek
04. 11. 2004
Dát tip
žužu: fakt to nechtěj vědět... to co mne tíží, je jen pro Cinkyho ;o)))

Miroslawek
03. 11. 2004
Dát tip
už se těším

Teplouši hnusnej! Běž do prdele, ale ne do mý, a pěkně tam rozjezdi něčí sračky svým slizkým malým pérem! Debile!

Miroslawek
03. 11. 2004
Dát tip
musím tě zklamat, skutečnost je taková, že si musím kupovat větší velikost kondomů a to leze do peněz... tak raději bez, do Cinkyho vlez (a nenatrhni)

Lyryku, už toho mám dost, žádám tě o vyloučení Miroslawka z Písmáka, neboť jsem velmi pobouřen jeho sexuálními nabídkami vůči mně. Zvaž to pečlivě a nedopusť, aby takoví devianti napříště otravovali život slušným členům Písmáka. avi

Miroslawek
03. 11. 2004
Dát tip
Lyryku, zvaž to... Cinky to má určitě menší... ;o)

papouch
03. 11. 2004
Dát tip
Cinky tobě se Mirosláwek nelíbí??? Máš pravdu, on je takový hrubý.. A co já? Dej si říct, já jsem něžnější... Co to rozjet spolu, no? :-)

Papouchu, ty si nevidíš přes pupek, co? Vždyť by se ti ani nenapnul. Chce se mi z vás blejt, prasáci. To se považujete za elitu Písmáka?

Miroslawek
03. 11. 2004
Dát tip
konečně vím, co je to přesněhomokláda.

Miroslawek
03. 11. 2004
Dát tip
tak to nejsem, to ses spletl

Miroslawek
03. 11. 2004
Dát tip

Zbora
03. 11. 2004
Dát tip
Můžu se k Vám klucí přidat? Ve třech se to prej lépe táhne, jo a Papouch by prej taky smočil svůj zobáček. Můžu ho vzít s sebou?

Miroslawek
03. 11. 2004
Dát tip
Cinkyho identita odhalena !!!!!!

Dero
02. 11. 2004
Dát tip
Kušuj, není diskuze - přeřazuji.

Dero, ty bys byl docela slušnej hoch, ale něco se v tobě zvrtlo a už ti není pomoci. Lituju tě.

avi

Dero
02. 11. 2004
Dát tip
Díky, vážím si Tvého citlivého přístupu.

Miroslawek
02. 11. 2004
Dát tip
nepotlačuj to v sobě, příteli můj...

Jsem citlivej na to, když mi někdo říká, že mě chce mr...t do pr.... a abych si připravil lubrikant. A tvý věčný přeřazování kategoriíí je hnusná diskriminace.

Miroslawek
02. 11. 2004
Dát tip
a jen mi to podej ;o)))

Jseš buzerant! A sprostej! Fuj, hanba! To se na Písmáku dělá???

Miroslawek
02. 11. 2004
Dát tip
Cinky: sám jsi mě pozval, milášku, tak si nestěžuj ;o)*

To víš, že mě Miroslawkovo chování nebaví! Jsem pohoršen a uražen! Žádám minimálně omluvu!

Tebe vůbec nezajímá, co se tu děje, ty na to úplně kašleš! Akorát se přiživuješ na cizím neštěstí!

Miroslawek
02. 11. 2004
Dát tip
ne, já chci nasekat na zadek... od tebe :-*

Vidíte to, jakej je to prasák? Sakra, dělejte s tim už někdo něco, nebo si najde mou adresu a násilím odpaní můj řitní otvor! Dero, sakra, jsi tady přece redaktor a pomocník, měl by jsi lidem pomáhat, a zatím nehneš prstem. Udělej s ním něco, tohle je fakt nechutný.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru