Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

P

03. 11. 2004
6
0
1299
Autor
Fifi

Prostě P, Pouze P, Popripade P :)

Příběhy pardubických postav

 

Pana Pavla Pavelku pálí pálivé papriky.

Paní Pavlišová pobírá plat pro postižené.

Postižení paní Páralové provokuje pana purkrabího, ponocného, požárníka, právníka, popeláře.

Plné pytle pálivých paprik prodává pan Pinďula pouze přátelům, příbuzným, popřípadě populárním pardubickým postavám.

Předevčírem paní Pleskanková porodila paterčata, pojmenovala je Pavel, Patrik, Pravoslav, Přemysl, Pankrác.

Pavel poprvé promuje prohlásila paní Pavlína Pávová. Prarodiče Pavla poskakují po polní pěšině.

Petrův pes Pajda počůral prst paní Popíkové.

Palec pana Prokeše příšerně páchne.

Podívejte, povídá pan Paláž, pan Pernica popíjí pivo – prase!

Pavlínino prase pojmenovali Pepa. Proč? Přece po pradědovi! Prase pošlo. Přeslýcháme Pavlínin palčivý pláč.

Pomoc! Pes pana Pejnbory pobíhá po poli! Petra pospíchá pro Prokopa, protože potřebuje pomoci podpořit prastarého pradědečka, pana Panděru, pokousaného psem pan Pejnbory -  pudlem.

Pokavaď prodavač pan Patrik Pelásek půjde před policii, půjde pan Panýnek poprosit pro propuštění.

Podivná postava projela Pardubicemi. Poté podél pražců přespala. Půlnoční předpověď prorokovala pěkné počasí.

Poslední postava příběhu pouze počítá peníze. Pan Pecivál pracuje pro pardubickou pojišťovnu.

 


Wendy_Andy
26. 11. 2004
Dát tip
Pěkné...

Lotoska
04. 11. 2004
Dát tip
...ojo, rodné město mé se tam objevilo :-) Jde to sice v šlépějích Vlasty Redla"Hoří" ... při čemž jsem se opravdu nasmála, ale i toto je velice dobrá hrátka se slovy. *

guy
04. 11. 2004
Dát tip

Fifi
04. 11. 2004
Dát tip
For Lotoska: Máš pravdu, že jdu ve šlépějích Vlasty Redla, ten mě také inspiroval...ale on to má dokonalejší, no!:-)

Fifi
04. 11. 2004
Dát tip
KRÁSNÁ KRITIKA, KAMARÁDI. (dě)KUJU! ;-))))

Tak to ti tedy takřka takto teoreticky typuju! Taková tíha toto tekoucí těsto! Tip!

bohus
03. 11. 2004
Dát tip
podobne, pozitívne; plus prosím pisateľa pozrieť príbuznú prózu pod písmenom pé; pá...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru