Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

W gitarze

Výběr: drfaust, Elyanne
07. 11. 2004
8
0
1868
Autor
Ingmara

Czy umiesz mieszkać

w samym środku gitary

gdzie kryją się najciemniejsze chwyty

wszystkich piosenek?

 

Czy umiesz przeżyć tą zimę

jako modrzew?


Elyanne
28. 09. 2005
Dát tip
Well. I don't speak Polish, though I understand, after all it is a language very similar to Czech. Anyway I chose English to give you my compliments. This is a wonderful poem and I'm very glad I've read it.

drfaust
06. 05. 2005
Dát tip
musel jsem nad tím chvíli přemýšlet... ale snad jsem si to nakonec ve svém přebírání přibližil dostatečně... líbí úžasná libsvučnost!

supizmus
26. 11. 2004
Dát tip
i přes moje jazykové nedostatky to vytváří zvláštní náladu. možná že právě díky té polštině...

Ingmara
13. 11. 2004
Dát tip
Ďakujem:) ... za rozmowe i obecnosc -- dzieki za uwage o drzewach i chwytach, i o poczuwaniu (slychac i czuc...;) tu napisanych slow. Ciesze sie (som rada) Was slyszec :o)

Bix
12. 11. 2004
Dát tip
vesuvanka: Pravda je, že ten odkaz po poľsky bol už pre Ingmaru :o) Krátky kurz poľštiny bez diakritiky: gleboko = hlboko skryta odpowiedz = skrytá odpoveď ktora juz znasz = ktorú už poznáš bardzo = veľmi :o) Avízo platilo na žltú kritiku vyššie :o) Ospravedlňujem sa za zmatky.

Bix
12. 11. 2004
Dát tip
avi

vesuvanka
12. 11. 2004
Dát tip
Bix - díky za obojí vysvětlení ...

Noe1
10. 11. 2004
Dát tip
zajímavé, číst v polštině ... myslím že rozumím *t

Bix
10. 11. 2004
Dát tip
Všetci: Autorka nehovorí po česky :o) Takže ak ktokoľvek hovoríte po poľsky, tak môžete smelo skúsiť písať jej tak :o) (Hovorí aj po anglicky, by the way :o) Vďaka. Vrelo odporúčam jej tvorbu.

Bix
10. 11. 2004
Dát tip
gleboko chowa sie tajemnica skryta odpowiedz ktora juz znasz symbol - to tylko okreslenie nas niezdolnych odpowiadac od razu Bardzo lubie Twoja poesje. Jeszcze nie nauczylam sie napisac Ci wolnie swoje poczucia, ale probuje...Sciskam. Kolory i dzwieki. Proba zrozumiec.

vesuvanka
10. 11. 2004
Dát tip
Bix - já jsem dostala od Tebe avi - bohužel rozumím jen částečně, takže prosím, co znamena gleboko chowa sie tajemnica skryta odpowiedz ktora juz znasz a ještě, kdo je Bardzo? Moc mě těší, jestli slova týkající se poezie jsou určena pro mě.. vyřiď jí prosím můj pozdrav, neumím anglicky ani polsky, spíše se snažím porozumět...

sorry,ale nerozumim.

Ingmara
07. 11. 2004
Dát tip
sorry, problemy z literkami, ale inaczej -- po polsku:) Modrzew to takie drzewo iglaste, ktore zgubia te "igly" na zime, nie zostaja wieczne zielone jak choinka. Po czesku rozumiem, ale nie umiem mowic i pisac, dlatego po polsku:). Znam tu kilku czytelnikow, ktorzy czytaja po polsku, wiec probuje...

Katariina
07. 11. 2004
Dát tip
Modřín se jmenuje ten strom česky. Za krásnou báseň i za polštinu tip.

vesuvanka
07. 11. 2004
Dát tip
Ráda jsem si přečetla a myslím, že jsem porozuměla, i když neumím polsky, je to hodně blízký jazyk... Je krásná a dávám TIP

V_I_Lennon
07. 11. 2004
Dát tip
libozvučné tip

Nicollette
07. 11. 2004
Dát tip
trošinku rozumím, ne uplně ale tušim že je to pěkný...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru