Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

BOXER

18. 10. 2000
1
0
1482
Autor
MaxipesFik28

Báseň jsem složil při vzpomínce na boxera R. Kraje , který nás tak vynikajícím způsobem (aspoň sportovně) reprezentoval na OH v Sydney. Možná si někteří z Vás po básni řeknou . No jo , jenom závistivec . Ale ne , opak je pravdou . Skládám mu hlubokou poklonu a gratuluji k vynikajícímu sportovnímu úspěchu . A vím , o čem mluvím , protože mám to potěšení se také živit sportem .

Boxera čeká těžký zápas v hlavě má však vymyto nemyslí si , že byl to trapas. Promluvil však - a bylo nablito. Boxer mnoho ran v zápase schytá " BUM " - další rána neminula. Rána soupeře není vykrytá zápas na body - 10 : 0 . Boxer po zápase výkon hodnotí potvrzuje tim jen má slova že v ringu se dost zapotí ale do školy může , začít chodit znova.
fiku, copak jsi za psa ty ? snad ne taky boxer, s osklivim xichtikem :))

Mámalibor
18. 10. 2000
Dát tip
Škoda, že jsi nenechal rozhodčího odpočítávat. Určitě by vstal a bojoval dál...

alina
18. 10. 2000
Dát tip
Hezká úvaha. Líbí se mi. Ne každý je obdařen všemi talenty a dary, ale zaplaťbůh za jeden každý.

racek
18. 10. 2000
Dát tip
Ahoj, Fíku, přišla jsem, četla jsem...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru