Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

JEDEN DEN (vlastně jen okamžik)

18. 10. 2000
0
0
1359
Autor
Sluníčko

Jediný co zažil, bylo zrození. Jediný co zažije, bude smrt. Život lidí=snaha nespáchat sebevraždu

JEN SE NARODIL, ZEMŘEL. Zemřel ve věku 78 let.
Milly
08. 01. 2004
Dát tip
..četla jsem, že poté co se člověk narodí, umírá.......(tj. čas prožitý mezi narozením a smrtí)..až zemře.

Sluníčko
22. 10. 2000
Dát tip
nazdar :o)

fox
21. 10. 2000
Dát tip
:o) ahoj

Sluníčko
20. 10. 2000
Dát tip
žirafka já sem na ní taky přišel nedávno :o) Kangi ady to zní dobře, nechceš zjistit odkud to je :o? Laďa :o) sousoší nevim nevim (myslíš, že utrpení je naplněním života, pak ti řikám, že nemusí bejt, ale) smrt bude tvůj největší zážitek. Kittie :o)

ady
19. 10. 2000
Dát tip
Nevím odkud to je, ale posbíral střepy štěstí holýma rukama a vykrvácel.

Laďa
19. 10. 2000
Dát tip
Tak na tohle tu čekám už tááákhle dlouho. Děkuji, budu přemýšlet.

sousoší
19. 10. 2000
Dát tip
Nazdárek, že se ozveš co? bude igra, tak zavolej-prinesu tu mikinu. Lidi nežijí pro smrt , lidi žíjí pro utrpení a smrt, ta je jen vysvobození.

Kittie
19. 10. 2000
Dát tip
Myslím, že se ji naopak snažíme spáchat. Někdo to udělá definitivně, někdo jen ve svý mysli, někdo se neodváží na to ani pomyslet. Stačí si vybrat! Jinak díky za podnět.. :o)

zirafka
18. 10. 2000
Dát tip
život=snaha nespachat sebevraždu - docela zajímavá myšlenka, ještě jsem tuto verzi neslyšela :-)

Kangi
18. 10. 2000
Dát tip
Je to stručný,ale... Definice mého života: snaha spáchat sebevraždu, snaha nemyslet na toto chtění, jenom tak v tichu odejít

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru