Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hotel snů

11. 11. 2004
2
0
2227
Autor
aduan

Další \"pohoupání\"

Hotel snů:

Vážená redakce!
Podzim je v plném proudu a my máme bohužel stále neobsazen náš ubytovací komplex v centru hlavního města. Myslíme si, že je to škoda. Chceme se proto touto cestou, prostřednictvím Vašich novin, obrátit na všechny čtenáře se vstřícnou nabídkou. Přijďte mezi nás! Přijďte se k nám podívat! Máme pro Vás připravené volné jednolůžkové i vícelůžkové pokoje. Všechny se zajímavou a netradiční vyhlídkou. Praha je krásná, ať kvetou růže, nebo tiše padá sníh.

O všechny hosty se během pobytu postaráme i po duchovní stránce. V našich apartmánech můžete například celé hodiny meditovat při zpěvu slavíka za onem. Nezapomínáme ale ani na sportovní vyžití. Pro všechny, kteří se chtějí protáhnout pořádáme pravidelné speciální procházky. Možnost fyzického sebezdokonalování nabízí i posilovna v kamenolomu. Naše ubytovna Vám poskytne navíc i služby jinde neposkytované. Napříkladd ostrahu 24 hodin denně.
Přátelé, přijeďte! Na návštěvu u nás se nezapomíná! Jediné, co od Vás budeme vyžadovat, je vyplněný trestní rejstřík.

Vězeňská správa Prahaa – Pankrác Podepsán ředitel

Samota
19. 11. 2004
Dát tip
*

Alojs
12. 11. 2004
Dát tip
Hmmm a já tu pointu tušil!

StvN
12. 11. 2004
Dát tip
Slabý.

Dash_707
11. 11. 2004
Dát tip
:o)))))))))))))))

ondrech
11. 11. 2004
Dát tip
:-))))) mooc pěkný.***TIP

Vespa
11. 11. 2004
Dát tip
Celkem vtipný, ale máš tam chybky a je to takový trochu vo ničem. Dalo by se to hodně zkrátit a stejně by ta pointa byla docela gut, takže z toho vyplývá, že je to jedna velká okecávka... Mno, vypadá to jako slohovka do školy, nic proti...

Miki
11. 11. 2004
Dát tip
Myslím, že jsi na tom mohl ještě chvilku popracovat. Zdá se mi to anebo jsi to opravdu napsal na jeden zátah?

aduan
11. 11. 2004
Dát tip
Dík za přečtení, za Tip i kritiky:o) Houpačkový povídky dávám do písmáka pro pobavení. Jsou opravdu psaný takřka na jeden zátah. Velký umění doufám teprve stvořím:o)

fungus2
11. 11. 2004
Dát tip
Rozhodně originální nápad na povídku.**

sammara
11. 11. 2004
Dát tip
vtipné originální

wazzup
11. 11. 2004
Dát tip
jo, nápaditý.. celkem líbilo:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru