Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sním..

11. 11. 2004
8
0
2959
Autor
Vevet

Sním

o teple Tvých dlaní
o jejich stopách na tvářích mých

o rtech

co se neubrání

když je laskáš jako první sníh.

 

Sním
a Ty mi kreslíš po duši
tuší svých slůvek pekelných.
Už vím
že Ty jsi ten důvod
proč v srdci si nosím slunce
a v očích smích..

 


Vevet
18. 01. 2005
Dát tip
..koukám, nemáš rád zájmena, co? :o) ..je fakt, že některá slůvka tam vážně být nemusí..smysl a ráz těch veršů se nezmění a odborníkům určitě zní líp..ale nebudeš se zlobit, když ji nechám tak, jak je? ;o) ..neber to jako nějaký vzdor..jen je to prostě můj styl..jestli se dá u mě o nějakém *stylu* vůbec mluvit hihi ..jsem ráda, že Tě ty verše donutily k nějaké *akci* a ne jen k lehkému úsměvu nebo pouhému mávnutí rukou..budu se snažit něco si z toho vzít k srdci..slibuju! ;o)

mirek
18. 01. 2005
Dát tip
jasně, nechej si ji, jak se ti líbí, vždyť je to tvoje :-) já jsem jen chtěl ukázat, která slůvka mi tam přijdou trochu zbytečná... s těmi zájmeny se to má tak, že přemíra jich škodí, působí tam potom jako vycpávky a tomu je většinou lepší se vyhnout ...a jelikož nejsem žádný odborník, tak je to čistě subjektivní názor, takže ho nemusíš brát vůbec vážně ;-))

Vevet
18. 01. 2005
Dát tip
:o) ..díky za Tvůj názor a radu - ty subjektivní názory jsou nejlepší - prostě to tak cítíš ;o) ..kdežto objektivní bývají studený a neosobní.. ..asi se už opakuju, ale vážně mě těší, že ses tu zastavil :o)

mirek
17. 01. 2005
Dát tip
tady by to chtělo pár slůvek vyhodit a pár přehodit a bylo by to super a tentokrát si neodpustím vlastní, lehce upravenou verzi :-)

Sním o teple Tvých něžných dlaní o jejich stopách na tvářích o rtech co se neubrání když laskáš je jak první sníh. Sním a Ty mi kreslíš po duši tuší svých slůvek pekelných. Už vím že Ty jsi důvod proč v srdci nosím slunce a v očích smích...


vesuvanka
14. 01. 2005
Dát tip
Ta září jako sluníčko.... TIP píšeš moc hezky

Vevet
14. 01. 2005
Dát tip
..děkuju..vážně jsem ráda, že sis našla čásek přečíst moje písmenka.. ;o)

RuDa
14. 01. 2005
Dát tip
Slůvek pekelných... ?

Vevet
14. 01. 2005
Dát tip
..přesně tak..nikdy Tě snad slůvka nepálila* na duši jako žhavý uhlíky? ;o) *pálit je tu myšleno v tom pozitivním smyslu slova..dalo by se nahradit slovem *svádět*..no a už jsme v tom Pekle.. :o)

Pokusák
13. 12. 2004
Dát tip
Hmm, myslím, že bych si Tě měl dát do oblíbených... Tvůj styl mi sedne;-) *T

Vevet
13. 12. 2004
Dát tip
hmm...to já už Tě tam mám hihi díky ;o)

Vesly
30. 11. 2004
Dát tip
Pššš... tiše...jsem dojat... Tip* a ještě jeden TIP***

Vevet
30. 11. 2004
Dát tip
..díky za típky a že jste na chvilku přišli..se mnou snít.. ;o)

Markel
24. 11. 2004
Dát tip
Pěkné, lehounké - T

...pohlazení...

Dash_707
11. 11. 2004
Dát tip
Milé... :o)

MilanH
11. 11. 2004
Dát tip
Hezoučká TIP***

Vevet
11. 11. 2004
Dát tip
díky za típky a za zastavení všem příchozím a kolemjdoucím ;o) Holanovi .. a mě se tam to Mš líbilo..:o( ..navozovalo to pocit, že se to líbí celý mateřský školce.. ;o)

myco
11. 11. 2004
Dát tip
príjemné... snivé...

(závorka)
11. 11. 2004
Dát tip
jo, ale jo (líbí) T

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru