Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Po desti

18. 10. 2000
0
0
1299
Autor
Helgeborge

Pijeme v uzkem objeti spolu za rannich rozbresku destovou vodu Dotykame se ovoce pokuseni ktere vybizi nas ze spinaveho stolu Opreni jeden o druheho a nikdo z nas prvni slovo rici nechce neb bojime se dusne tezkych koncu za tech casnych ros se vse jevi tak krehce Dojati lehce, nebo i tezce mozna az k slazam snidame spolu u hranateho stolu tu nekonecnou destovou vodu Jasne vnimame uz jen ten popelnik ktery do vsech svetovych stran cpi Muzeme v hloubi tise pojmenovat ten stredobol, i to co v nas jiz nenavratne spi.
Miracleion
23. 10. 2000
Dát tip
Líbí se mi to, ale je velká škoda, že npoužíváš diakritiku, protože je ta báseň tím celá pohřbená (špatně se čte). Zkus to opravit, ale jinak máš některé moc pěkné obraty. Myšlenka a atmosféra ke mně docela promluvili, ale nedokážu se přes tu absenci diakritiku na to tak dobře soustředit.

zirafka
18. 10. 2000
Dát tip
Rozhodně zajímavé

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru