Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kritici

19. 10. 2000
1
0
3031
Autor
MaxipesFik28

Abych si je proti sobe trochu popudil .

Kam na to kritici chodíte ? Zdá se mi že sami smrdíte . ALE : Bez kritiků není svět snad jsem to nepoplet.... .... a já proč ten svět tak smrdí.
fíku, mně se zdá, že ti Aloha chtěla říct, že taky smrdíš :))

ALOHA
07. 12. 2000
Dát tip
Fík, zrovna minulý týždeň som kúpala zablateného retrievra. No a ten psí šampón bol veru smrad! Teraz aby ti niekto dal na ňufák košík, ináč ma stihne odplata :-) ALOHA

Proč by Tě milá ALOHA měla stihnout odplata . Pokousal Tě snad Tvůj miláček po účinku toho voňavého šamponu ? To by se mi také líbilo , aby se o mě takhle někdo čas od času postaral . A snažil se ze mě smýt všechnu špínu . :-)

ALOHA
07. 12. 2000
Dát tip
nepohrýzol, ale nejakú jazvu mám ALOHA

Miracleion
23. 10. 2000
Dát tip
Nevim, jestli lyrická veršovaná, ale -chicht-. Podle nmě ale démoni smrději víc než kritici. P.S. masku klíďo pučím...

Barka
22. 10. 2000
Dát tip
hih :-)))))))

chirurg
20. 10. 2000
Dát tip
ty seš ta co otobě psal,co listí přežvykuje a pak se zteho potentuje...

Jákob
19. 10. 2000
Dát tip
:o)

Mámalibor
19. 10. 2000
Dát tip
vem si masku a piš dál...

No jo, ty kritici.Já píšu tak výborně a tak geniálně, a oni mi přitom píšou, jak jsou moje básně stupidní.No, nenaštvalo by tě to?

Taky mě to sere , když vím , že jsem genius . :-))

Bambulka
19. 10. 2000
Dát tip
hmm:-)

Vojtek
19. 10. 2000
Dát tip
MaxFik: Poprvé v životě souhlas s mámou... Demon: Já jsem taky génius..(Dup)

zirafka
19. 10. 2000
Dát tip
Jéje a jakej jsem génius já.. :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru