Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

E-láska

19. 10. 2000
0
0
659

Podstata této básně je smyšlená. Jmena , názvy apod. nejsou pravá.

Tak jsem jednou chatovala narazila na kluka jen co jsem mu napísala nastala tam odmlka Hned se zeptal na e-maila chtěl si se mnou hnedka psát Já mu řekla :"Jen doufám , že nejsi úchyl,jestli se tě nemám bát" Nakonec jsem maila dala tomu chlapci divnému on mi napsal,marná sláva, že už má svou Milenu že šel prej zas na chat , nebyla jsem jeho typ, Že prej si šel s ňákou jinou na chatu pak zarandit Měsíc nato se mi ozval , jestli bych ho nevzala Já mu zato jen a sprostě nadala Když mě zradil tenkrát s Milenou ať si najde , sprosťák jeden , jinou "husu" milenou. Tak jsem tedy skončila tak , abych zase našla nějakého ......
Myslím, že zajímavý, ale obávám se, že jsi na tom zhruba stejně, jako já. Básně - to jde mimo mě. Ne, že bych je nechtěl psát, prostě to neumim. Jde o to, že jediný, co se na tom dá považovat za báseň, je ten rým - často taky dost kolísavej...ale jinak hezký


Bambulka
19. 10. 2000
Dát tip
uááá... :-))))))))) ale rande po chatu má i svoje kladný stránky... nikdo Tě nekouše do krku, nemusíš nikomu vařit večeři a tak podobně:-)))

Vio
19. 10. 2000
Dát tip
Dost slabé...

suva
19. 10. 2000
Dát tip
_Novomanželského _dýchánku_ se ti zachtělo?

zirafka
19. 10. 2000
Dát tip
mohlo to byt vtipné, ale není. Je to nuda

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru