Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Besonderes Frühling

15. 11. 2004
4
0
3232
Autor
evinek

Mein Boot liegt dort unter am Strand

Hörst du die Vögel?Sie haben Streit!

Weich und warm ist hier der Sand

Ein Kind ruft "Es schneit! Es schneit!"

 

Ich sehe Fische unter mir

Der Frühling trägt ein butes Kleid

Ich zähle die Wolken. Es sind nud vier

Ein Kind ruft "Es schneit! Es schneit!"


evinek
12. 12. 2004
Dát tip
Jak für koho=))).

makros
11. 12. 2004
Dát tip
das ist aber nadělení, nicht wahr...:o)*

evinek
21. 11. 2004
Dát tip
Assur:Wirklich?Du bist ein Lehrer?Schön!!!

evinek
21. 11. 2004
Dát tip
Was bedeutet das "Gibt es...NICHT..."?

...noch nicht... gibt es...ci nemas chybu v prvom versi... ...to gibt es...sa v podstate nemusi prekladat...

evinek
21. 11. 2004
Dát tip
No ja mam takovej vtiravej pocit,ze bych to mohla mit i spravne,jeste se na to zeptam... dik

evinek
20. 11. 2004
Dát tip
Schade...=))) und du lernst Deutsch, oder was?

...ja... ...zum beispiel auch jetzt mache ich ein referat...schiller..don carlos... ...und dann morphologie...

evinek
20. 11. 2004
Dát tip
sehr interessante=))).und du studierst die Hochschule?

...ja wirklich interssant... ...hochschule...padagogische fakultat.. ...meine gramatik ist aber schrecklich....

...ach so...ich habe gedacht...dass du schon die hochsule besucht...oder so... ...ich weiss nicht warum... ...egal..

evinek
18. 11. 2004
Dát tip
Aššur:ja und ich möchte auch aus Deutsch Abitur machen,aber es ist sehr schwer....=)))

johanne
16. 11. 2004
Dát tip
němčina je pro mě víceméně bez problému, není to tu zas tak těžký :) i po překlopení do češtiny nic moc

Spousta píčusů tu píše slovensky a to vám nevadí. Když někdo napíše německy, můžete se hned zbláznit. Je to zajímavé, originální tady na Písmáku.

Jajoch
16. 11. 2004
Dát tip
Pod vlivem překladu tip. Už vidím ty palcové titulky - "Evinek opět ve své nejlepší formě. ; Nová vlna depresivních básní ; Sněží? Sněží!" a podobně...:-)

evinek
16. 11. 2004
Dát tip
Mno,to zas ne,ale dekuji za povzbuzeni.Je fakt,ze po pelozeni uz to neni ono-je to hlavne o tom jazyku,o ty melancholii a drsnote nemciny...=))).

evinek
16. 11. 2004
Dát tip
Dekuji,ze ses me zastal,nacelniku.Jen nesouhlasim s tim slovem "picusu"-slovenstina je nadherny jazyk,kor v poezii.=)))

...du studierst deutsch...oder....

m_endy_
15. 11. 2004
Dát tip
..co všeci neska s tou němčinou ? m.

evinek
15. 11. 2004
Dát tip
Omlouvam se,ale musela jsem to puvodni kvuli neprekonatelnym sekum kompu smazat a dat ho sem znovu(aspon uz je,doufam,bez velkych chyb) special 4Jajoch: Zvlastni jaro Muj clun lezi tamhle pod brehem Slysis ty ptaky? Hadaji se! Je tu mekky a teply pisek Nejake dite vola "Snezi! Snezi!" Vidim pod sebou ryby Jaro ma oblecen pestry sat Pocitam mraky, Jsou jen ctyri. Nejake dite vola "Snezi! Snezi!"

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru