Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

freewhere??

Výběr: zuzuzu
16. 11. 2004
2
0
976
Autor
Treplev

K:Dnes ráno jsem byl u procesu.Křičeli na mě, že jsem hovno, hovínko, že to já vraždil a ničil lidské životy.

M:Vždyť je to pravda.Sám sis hlídal prdel a jiné si kopal.

K:Ale to už je pryč,televize to spláchla, všichni na to chceme zapomenout.Všichni jsme se kopali navzájem já tebe, ty mě.Dnes je jiná doba, doba tepu ještěrky.V nesmírné akceleraci.

M:Umřete na nedostatek lidství.

K:Internet, baby.Ne to mi vytváříme lidství.To mi ošukáváme lidi do prdele kdykoliv pohlédnou do obrazovky.To mi jim činíme vkus.Bez nás by se nemohli ani oblíknout a vyjít na ulici.Tahle společnost potřebuje dospět.Mami, mami, někdy mám takový strach jak to dopadne.Jestli si koupí všechno to co mi pro ně...

M:Zplodila jsem netvora.

K:Já nejsem netvor. Já lidem pomáhám.

M:K čemu?Takový jací jste vy, tuhle planetu vysávají, za deset dvacet let, se zbytky tohoto systému, světa propadnou sami do sebe jako plíce kuřáka.Díky vám.Díky vám.Zabíjíš svoje děti, ale promiň já zapoměla, že ty už raději žádné nemáš.

K:Ničemu nerozumíš!

M:Ty ničemu nerozumiš!

K:Jdi doprdele!

M:Nerouhej se!

K:Ježiši Kriste!!!
Death_cat0
16. 11. 2004
Dát tip
něco smutnýho mi to říká, něco smutnýho, jako že to je realita

zuzuzu
16. 11. 2004
Dát tip
ja to chci!

wazzup
16. 11. 2004
Dát tip
jo líbilo.. tip

Cizák
16. 11. 2004
Dát tip
Tak pomalé jako tep ještěrky to teda rozhodně nejni... Rychlé jako sítě?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru