Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

inter mezzi freewhere?a??

Výběr: zuzuzu
17. 11. 2004
1
0
770
Autor
Treplev

Š:Asi se chceš zeptat pročsemtěsem pozval.Já ti to povim - seš zločinec.Zavinils spojení jejich techniky s naším nerozumem.Udělals z lidí pohodlné hlupáky, které lehce ovládáš.Cucáš je jako prsy, taháš energii pro něco co je nahradí.Právě se to zapsalo do paměti stroje.Jednou do nás bude implantovat perly.Budeme jako perlorodky.Naříznou nás, na boku, otevřou asi půlmetrovou díru do té dají perlu, kterou mi obalíme mízou.Jednou za dva roky nás otevřou vezmou obalenou perlu a dají nám tam novou.Ta obalená slouží jako baterie duracel až osmkrát déle, ne?Je to tak?Když ste stím ty a tvoji kamarádi začali, věděli ste to?

K:Asi vám nerozumím.Myslím, že jsme oba na jiné vlně, ale můžeme to zkusit.Nevím co máte na mysli.A pokud ano tak vy jste ovšem věděl, věděl a nic neřekl nechal jste nás ať si děláme co chceme.Jenom jsme si hráli.Hráli na hřišti demokracie, kterou jste nám nechali vy a vaši soudruzi

Š:Ale mi sme žili v míru a ve shodě s přírodou, kde člověk není víc, než cokoliv jiného na této planetě.Jen sme vám to chtěli usnadnit.

K:Což se samozřejmě nepovedlo.To mi jsme museli žít ve vašem světě, bez vlastního prostoru, a když se naskytla šance přímo od vás, nedalo se jednat jinak okouzlení mocí.

Š:Vina je však na vás jelikož ste tomu podlehli.Nechali ste se okouzlit čím?

K:Jděte k čertu!Alibisto!Ostuda!Zločinec?!Před čím se ospravedlňujete?Tohle si nenechám líbit stroj se rozjel, kdo ho postčil mi?Vy?Kdo ho zastaví? Nikdo!Všichni chtějí žít a svědomí jsme už smazali ze všech obvodů.Nashledanou.
poustmen
17. 11. 2004
Dát tip
hloupý.

zuzuzu
16. 11. 2004
Dát tip
hej ty padaj ti z očí květy ty ty ty květy ty ty

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru