Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

freewhere???

Výběr: zuzuzu
18. 11. 2004
2
0
1093
Autor
Treplev

L:Každou den, každou chvilku mým tělem, mou bytostí prochází zrnění neobsazeného kanálu.Podej mi popelník.

Š:Zítra ho zlomím.

L:Ano, ano.Tak ráda bych byla s tebou, když budeš pomalu, s rozkoší tebou vlastní, rozrýpávat jeho ješitnost.Zavrtáš se mu pod kůži, nakazíž jeho buňky, prohniješ jeho hnisem.Zapálíš sirku, k otevřené ráně člověka ji přiložíš, on vzplane, neuvědomí si to.Deset hodin bude hořet, nevědět o tom, hrát kulečník.

V:Drž kundo!

L:Globalizace!Globalizace!Spojíme všechno se vším!Nešahej na mě, ne, ne.

V:Ale..!Za chvilku si tě narazím na čuráka a spojíme se naprosto globálně.www.fuckingmachines.com.Do It Yourself.Na chvilku, na chvilku tě udělám normální.

L:Co si to myslíš?Co si to myslíš buzerante, já to tu řídím, já to ovládám, já nic necítím.To já rozhoduju o tom kdo, kdy, jak, proč.Dej to pryč.Je to nechutný.Slizký.Smrdí to.

V:Rozklekneš před obrazovkou s pornem,dle vlastního výběru, všechno máme, stačí si říct, necháš se ojebávat strojem.Citlivost, velikost, sílu, tlak, frekvenci si nastavíš individuálně.Veškeré kmitočty vyrábí někdo na druhém konci planety.Vše hygienicky zabaleno s tříletou zárukou na pohyblivé spoje.Servis 24 hodin denně.Bez záruk a závazků.S on-line diskusním fórem, kde se každý vyjadřuje k probíhající akci.Kuř!

L:Ne, ne...

V:Člověk se musí znovu narodit.Kuř.Tak je to správně.Neplakej, možná se ti to bude časem líbit.Nech toho.Jsi směšná.Jdi se oblíct.Jak to vypadáš?Kam jdeš?Musí to být.Stůj.Roztáhni nohy.Táhni.


Rad_Dan
19. 11. 2004
Dát tip
Teď by mně zajímalo zda je to fakt nebo je to jiný fakt. Je to dobré. Jen jsem koukal na tu sprosťárnu.

zuzuzu
19. 11. 2004
Dát tip
ale to v rackovi není! včera jsem ho viděl, nina je jiná... a jiná mě nenapadá

zuzuzu
19. 11. 2004
Dát tip
a jinak s těma fuckingmachines jsem tě odhalil lukáši...chcahachachachchachchhcca

qwef
18. 11. 2004
Dát tip
No já asi chcípnu. To je pěkný a l e nechutný. Což je evidentně účel? ... TIP (počítam stim že aspoň ňákej :) )

johanne
18. 11. 2004
Dát tip
nijak zvlášť

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru