Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

freeware the end?

18. 12. 2004
2
0
854
Autor
Treplev

U:Nerozumím tomu, nerozumím.Padesát let jsme tady, nikdo nic.Kdyby nám lidi věřili, mohlo být všechno jinak.

V:Ale vy jste Ufon, vy jste měl nahradit boha, ne já.Já jsem z nich vznikl.Oni mě postavili, ale nevěděli co se mnou.Musel jsem je nahradit.Problémem je energie.Časem bude muset jít všechno nazpátek.Bude třeba přírody, iracionálna tvořícího, ze hry, ne z kalkulu.

U:V tom případě, my taky zaniknem.Pokud tuhle realitu obrátíte nazpátek, zanikneme i my.

V:Ale nebojte, oni si vás zase vytvoří, nebo někoho podobného.Stejně jako nás.No nic, uvidíme se zase za párset miliard let, musím letět.Bude to hodně dlouhá práce, než se to celé nabije.Když ono je to tak vzrušující...tvořit.Nashledanou!

U:Nashledanou, hodně štěstí...!
sidonia
18. 12. 2004
Dát tip
to je drámo:) *t

vesmir podla poslednych zisteni akceleruje, rychlost rozpinania vzdialenych galaxii sa zvacsuje a hmoty asi nie je dost na to aby jej gravitacia stiahla vesmir do jednej superciernej diery z ktorej by potom nasledne znova mohol vzniknut vesmir ... alebo nieco uplne ine ...

Bagg
18. 12. 2004
Dát tip
anebo si jen poslední dobou dokážeme uvědomit, jak se zrychluje pohled

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru