Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

potlesk,prosím

Výběr: zuzuzu
18. 11. 2004
1
0
1349
Autor
Samota

VÁS

postavte se a podívejte se do zrcadla...co první uděláte?..bejt vámi bych se pozvracela...je to nejsnažší a nejvýstižnější způsob jak ukázat,co ve Vás je...,ano vyjímky...,každý jsme nějaká...,že?,...hlavně musíme být ta moderní...,poslouchat underground,znát slavný malíře a spisovatele a chlubit se všem okolo..
2.anebo se postavit a začít brečet,další skvělá možnost vzbuzující alespoň soucit,když už nic jiného kolem nepobíhá.

****************************************************
jsem nasraná a ještě víc mě sere Vaše vzájemná solidarita.
"/NE/PŘÁTELE JSI VYTVÁŘÍŠ PRAVDOMLUVNOSTÍ"
....jděte s ní..............kam chcete..

jediná věc,kterou musíte/me/ pochopit je odhalení vlastního nitra,vzít sám sebe a vysypat všechny přebytky modernisty a zakopat.....  a pak už jen dýchat a milovat.....
"ŽIVOT JE UTRPENÍ A ZLO,ZPŮSOBENÉ /CTI/ŽÁDOSTIVOSTÍ LIDÍ."
...teď právě kolem sebe rozhazuju svou nenávist k lhostejnosti a velkýmu kecálství...,tluču se do hlavy a svojí krví bych postříkala všechny Ty

"čisté duše"

 

...nestačila by mi...

 

rozsévám zlobu a ubližuju...,udělala jsem to...člověku,který je pro mě nejdůležitější...sobě...egocentrická mrcha by mi mohli teď říkat...nenávidím se,za svou zbrklou upřímnost,za bolest a nepravdu vyřknutou ze zloby...za sebe,za naivitu a za Vás...zaVás TY,co sedí a myslí si,že změní svět,tím,že čumí.......

nebo,
že napíšou pár řádků..
..každému záleží jen na sosamem a na nikom jiném...kdo z Vás by se obětoval,nechal by si vzít život za něco,někoho jiného
/v dnešní době hlavně za peníze:-)...snaha o vtip/?

...asi Křesťan,určite Muslim a nakonec Buddhista,zabil by se sám...je totiž pomíjivý....

**************************************************
až tohle budu číst ráno ,možná,odsoudím revoltu a nenávist,ale to nemění to,že skoro všechno/ach ,ty vyjímky/ je doopravdy tak!..nebo ne?...

 

PS:


jo...a taky učitě sedíte před romantickým filmem,vzdycháte a doufáte,že takový je svět kolem Vás a že Vás to samé potká...nebo ne?..je mi to jedno-trapná věta,nenávidím ji,.....NENÍ MI TO JEDNO!!..prostě jsem posedlá a blbá*
/POTLESK/...děkuji....../ÚSMĚV A KVĚTINY/


aduan
18. 11. 2004
Dát tip
Tip: film: J.P.Belmondo: Cesta zhýčkaného dítěte

zuzuzu
18. 11. 2004
Dát tip
SAMOTA JE V TVÉM PODÁNÍ KOUZELNÁ

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru