Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pak jsi přišel ty

20. 10. 2000
4
0
1683
Autor
Em

Nebyla jsem nic Fragment nesložené mozaiky Kolem mne se rozprostírala Divná tma opuštěnosti Pak jsi přišel ty Dals mi chuť žít Dals mi chuť milovat Pak... Zůstala jen chuť zemřít Zapomenout Nejde to...
Sarken
24. 10. 2000
Dát tip
bolest…tak věrný společník. Prosím, zvedni hlavu a podívej se na nebe…on není jedinný, i když se Ti to teď možná zdá…

Em
21. 10. 2000
Dát tip
Nazdárek lidi, díky za TIPy, jen bych přece jen měla upozornit na to, že přestože moje pocity byly 100 % nefalšované, přece jen jde o "poezii" a není proto třeba mi vysvětlovat, že jsou i jiné krásy na světě, nežli ON :-), ale kde jinde má člověk právo si zapřehánět, než v poezii?? Faktem ale zůstává, že NEZAPOMENU.... ať už to znamená cokoliv...

Vio
20. 10. 2000
Dát tip
Fragment nesložené mozaiky!!!¨ Jednoduché, ale výtečné a výřečné. Působí to na mě silně. TIPík

Vio
20. 10. 2000
Dát tip
A... to jsem zapomněl... nikdy nemůžeš obětovat lásce všechno. I bez ní něco znamenáš a máš svou cenu.

Laďa
20. 10. 2000
Dát tip
Vždycky někdo musí něco obětovat. Rychlý a ták obsažný. Leč objevila jsem něco nového?

Vio
20. 10. 2000
Dát tip
Laďo, něco ano, já říkám NE VŠECHNO!!!

Laďa
20. 10. 2000
Dát tip
Vio já vim, to bylo jen takové povzdechné konstatování.

šroubek
20. 10. 2000
Dát tip
příliš moc tomu rozumím a příliš moc právě dnes je to ten strach Aztéků z toho, že slunce jednou zapadne navždy

pjer
20. 10. 2000
Dát tip
Em(o), sroubku: bude lip

Bambulka
20. 10. 2000
Dát tip
nezapomeň tu chuť žít a milovat!!

Albireo
20. 10. 2000
Dát tip
Em, jako bych v té básni viděl v zrcadle vlastní pocity. TIP!!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru