Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Marianě

21. 11. 2004
2
0
2075
Autor
evinek

Není smutnějšího pohledu než na básníka, kterému řekli, že se mu báseň nezdařila. \"Proč jsi nám ji dával číst?\" ptali se ho a on odpověděl \"Protože jsem věděl, že ji nepochopíte\" ...

Marianě

 

Byla tak

mrazivá noc,že i

hvězdy se třásly

zimou.

 

Malé jehličky pálily

v nose, prstech, očích.

Puklé srdce vystrašeně

předstíralo, že bije.

 

Seděla s Pravdou na břehu,

hleděla jí

do očí a přála si

být navždy zatracena.

 

Roztřesené stromy kolem

hrály Měsíční sonátu a

na zem dopadly

první střípky křišťálu.

 

"Proč mi nechce

vrazit kůl do srdce?

Dorazit mě jako

vážku bez křídel?"

 

 

Stojí opodál a

myslí, že ona ho

nevidí.

Směje se.

Směje se její bolesti.

A ona mu to

průběžně odpouští.


evinek
08. 12. 2004
Dát tip
4 Petr_Pan:Mockrat dekuju-moc to potesilo...=)

Petr_Pan
06. 12. 2004
Dát tip
Prolog i textík samotnej je moc fajn - líbí .. .-) TIP

evinek
22. 11. 2004
Dát tip
Pani,slovo "vyhruzny" jsem u basnicky uz dlouho necetla=))).

evinek
22. 11. 2004
Dát tip
Jajoch:no vzdyt uz jsme se doholdili (cti "dohodli"=),ze jsme takovi mali provokateri=))).

Jajoch
21. 11. 2004
Dát tip
Přiznávám...po dnešních čtyřech hodinách spánku jsem moc unavenej na to, abych se to vůbec i pochopil chápat...takže si to nechám na potom a teď pochválím za...za a) Prolog, za b)Seděla s Pravdou na břehu a za c) za Měsíční sonátu (připomněla mi časy, kdy jsem něco na ten způsob uměl na klavír...:-) )

evinek
21. 11. 2004
Dát tip
Dekuji,jiz se tesim na pozdejsi reklamace=))).BTW:tady mi nekdo zatajil,ze umi na klavir-nemuzu si pomoct,ale vypada to na dalsi kladny body....(zvlast kdyz nekdo umi mesicni sonatu=)

Jajoch
21. 11. 2004
Dát tip
Umí...umí...neumí (nehledě na to, že existují lidi, kteří se ho snaží přesvědčit o opaku). Je samoukem a hraje v kapele na klávesy...ale NEUMÍ hrát na klavír...;-)

evinek
21. 11. 2004
Dát tip
TY HRAJES V KAPELE NA KLAVESY????Prave jsem si na zapisovani kladnych carek vzala hrabe a delam je na stenu...

Jajoch
21. 11. 2004
Dát tip
Uuuuch...to jsem zas něco řekl. Vzhledem ke kladným bodům předpokládám, že je to dobře, avšak smysl toho "proč je to dobře" mi uniká...

evinek
21. 11. 2004
Dát tip
Ehm, protoze kdo hraje na jakejkoli nastroj (ale hlavne kytaru a klavesy), je u me hned o zebricek vic-proste to miluju...=)))

Jajoch
21. 11. 2004
Dát tip
Ech! A proč ne třeba...něco jinýho? Flétny? Něco jinýho foukacího? Klasickej klavír? Harfa? ...no dobře, už provokuju...:-)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru