Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Klíčení klíčů

Výběr: Print, Jinovata, chroustjazz
23. 11. 2004
8
0
9677
Autor
Makča

\"Chápeme - li příliš brzy, chápeme snad i špatně\" (F.M.Dostojevskij:Idiot) a dnes ještě zdaleka neznamená zítra to ti řekne každej (J.Topol:Miluju tě k zbláznění)

Něčemu jsem se smála ze sna

iluzi asi, zpletené z šumu proudění,

že nevadí,

když nepřehodím řeku

 

kámen řekou podemlít

řekou podemlít kámen

podemlít kámen řekou

 

(založeno

v prostoru mezi mlýnskými kameny)


Jinovata
25. 11. 2004
Dát tip
pardon ale já při čtení těch tří opakování furt čekal kdy to tam bude :o) máš nápadů až dost...

Makča
24. 11. 2004
Dát tip
Jinovata: hele, to mi nemůžeš dělat - takhle dotahovat mý nedomyšlený nápady...:-)

Makča
23. 11. 2004
Dát tip
chroust: zařadil si i mě do projektu bojkotu principu výběrů?:-)

Noe1
23. 11. 2004
Dát tip
já osobně se se sk8 jen tak kočkuju, já bych ji fakt neuhodil ani slovem ... a vyprovokovalo mne to k tomu, abych vytáhl mluvnici češtiny a přemýšlel otom slově, které tu náhodou - nenáhodou vzniklo :-) což bylo moc fajn.

sk8ergirl
23. 11. 2004
Dát tip
Noe1: Za to avi se omlouvám, zabudla sem na něj a nějak žila v domnění, že sem ho poslala :o) + těším se na tě :) Makča: Chápu, však když člověka chytne nálada, není k zastavení :-)

Noe1
23. 11. 2004
Dát tip
sk8: uviseupiš :-)))

Markel
23. 11. 2004
Dát tip
Líbilo - TIP

arthamir
23. 11. 2004
Dát tip
já nevím, co tím chceš říct, ale jedno vím určitě. když se ráno probudím, někdy mívám úplně stejný pocit :-)))

Pokusák
23. 11. 2004
Dát tip
!!!Jo *T

Motiv kamenu a řeky mi přijde fajn, ale nedostatečně rozvinutý.

Makča
23. 11. 2004
Dát tip
Pišta:no je to přece teprv klíčení...

A tak to jo... tak to jsem zvědav ale, co vyklíčí...

sk8ergirl
23. 11. 2004
Dát tip
Oprav si "Spletené" a pak to bude fajn...:-) Btw ten citát od Dostojevskiho nemáš celej...

Makča
23. 11. 2004
Dát tip
sk:nikdy je nemám celý, vytrhávám si to z kontextů a vytvářim si svoje vlastní, dělám si mozaiky a posouvám myšlenky, tam kam chci já, takže v čem je problém..používám jen to, co jsem četla celý, ne vytržený citátky z dárkových balení knížek pro ženy středního věku, takže jestli si to četla, tak fajn, ale celkem nevím, co s tím... iluze jako upletená, ne spletená ve smyslu zblblá, rozdílná sémantika plodí rozdílná písmenka, myslím...

sk8ergirl
23. 11. 2004
Dát tip
Ok, citát neřeš... Já pochopila, jak je to s tou iluzí myšleno...ale pokud je to myšleno jako upletená, znamená to "dohromady" tudíž tam musí být "s"...pleteš si to se slovem "zaplést"...

Makča
23. 11. 2004
Dát tip
sk:a zapletená ti tam nepasuje nebo co, myslela jsem to tak..holka dej mně svátek, mám špatnou náladu a kašlu ti na písmenka, co já vim, je mi to jedno...možná se pleteš ty...

S je sssssprávně....

sk8ergirl
23. 11. 2004
Dát tip
Pišta: Já vím :o) Makča: Nehledě na to, že slovo "zplést", tuším, v češtině ani neexistuje...pokud si za tím svým "Z" chceš stát, měla bys to umět obhájit nějakými podloženými argumenty...

sk8: Holka ty jsi dneska nějaká sleepinkbeautyovitě naladěná.... :)))

Makča
23. 11. 2004
Dát tip
sk:můj svět není záležitostí argumentů

sk8ergirl
23. 11. 2004
Dát tip
Pišta: Jo, to už mě taky napadlo...a docela mě to baví :o) Makča: ano, tvůj svět je patrně pouze záležitostí chyb...nevím, co je tak těžkýho na tom, změnit jedno písmenko...ovšem je pravda, že v naší společnosti jsou stále tací, kteří nejsou schopni přiznat vlastní chybu a tvrdošíjně si stojí za svým, leč tvrdí totální pitomosti...

Makča
23. 11. 2004
Dát tip
sk: ale ty mě nebavíš, respektive mě .....

sk8ergirl
23. 11. 2004
Dát tip
Začalas to sama...

Makča
23. 11. 2004
Dát tip
tak to skončíme ne? chceš se z nebo se s? mír v duši přece ženám tak sluší:-)

sk8ergirl
23. 11. 2004
Dát tip
Se "s" prosím... Mír ženám v srdci sice sluší, ale v dnešním světě je jim poněkud na houby :-)

djPes
23. 11. 2004
Dát tip
řeku podemlít kamenem kamenem podemlít řeku (husy se pasou)

Makča
23. 11. 2004
Dát tip
chci harmonii husopasky- neber mi ji!:-)

djPes
23. 11. 2004
Dát tip
klíči křičí - kradu ji!

Movsar
23. 11. 2004
Dát tip
dámy! zdá se, že tento spor, kde teče příliš horkých slin si žádá mou intervenci! přilétám tedy v helikoptéře mi-24 Hind, jako capo di tutti di capi, nejvyšší zákonodárce, soudce i vykonavatel v říši pobledlých a výstražnou salvou z čtyřhlavňového rotačního kulometu typu 9A-624 ráže 12,7 mm zahajuji smírčí řízení!!! tip za báseň

sk8ergirl
23. 11. 2004
Dát tip
Movsar: Ti je líto, že už sme se přestaly hádat, co :o)?

Movsar
23. 11. 2004
Dát tip
to víš - příležitost dobře si zastřílet! :)) a zase nic...

sk8ergirl
23. 11. 2004
Dát tip
Movsar: jen počkej, se ti taky mrknu na zoubek a běda, jestli najdu nějakou chybku, to pak budu střílet já :o)

Movsar
23. 11. 2004
Dát tip
disponuješ-li protiletadlovou střelou FIM-92 Stinger, pak se mám čeho obávat. no, uvidíme! :))

Jinovata
23. 11. 2004
Dát tip
kamenem podemlít řeku

Noe1
23. 11. 2004
Dát tip
jsem pro z, zajímavý novotvar ... náhoda (či chyba) která dává smyls a impulz ... prostor pro přemýšlení ... bez tzv. chyb není vývoj ... druhá strofa mne hodně zaujala *t

sk8ergirl
23. 11. 2004
Dát tip
Noe: Stejně tak, bych mohla říct, že když napíšu "babyčka", že je to zajímavý novotvar...

Noe1
23. 11. 2004
Dát tip
Samozřejmě ... změna y v tomto případě rovněž mění význam slova, u předpony tomu tak je vždy ... u bybyčky si měla štěstí,že ses náhodou trefila.

sk8ergirl
23. 11. 2004
Dát tip
:-)...ale slečna tu evidentně význam slova změnit nechtěla...

Makča
23. 11. 2004
Dát tip
sk:neser s tou slečnou:-)

Noe1
23. 11. 2004
Dát tip
sk8: příště avi, prosím ... slečna i když nechtěla, změnila. To je pro mne důležité. Nevěřím na náhody.

Makča
23. 11. 2004
Dát tip
Noe+sk: děcka, přece se tu nebudeme bít pro písmenka.situace se má tak: 1.zlepšila se mi nálada a tak mě už nesereš sk8 2.podívej, ženo, já to prostě 6 let studuju a když už se třeba utnu, tak mi fakt nedělá dobře, když mi nějaká žabka říká - to se ale pleteš, svlečno..to jako musíš pochopit:-) 3.nezměním to, protože možnosti tu vždycky jsou a třeba celou kauzu vysvětlí příští generace v můj prospěch proto se přátelé nechme překvapit a buďme na sebe hodní:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru