Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ZIMNÍ VEČERY

23. 11. 2004
0
0
2656
Autor
Warthog

Zimní večery

 

Prosincový večer

Sníh za oknem taje

Milá u mě klečí

Pěkně mi ho saje

 

Z gramofonu hudba

V šeru tiše zní

Ach ta moje holka

Ústa má líbezný

 

Meluzína kvílí

Vítr venku fičí

Ona zas a znova

Prstoklad si cvičí

 

Skrz plující mraky

Měsíc se na nás díval

A já jak starej mýval

Lízal jsem …

                     … a lízal
nickey
24. 11. 2004
Dát tip
tak to se těším, jak bude vypadat přepracovaná verze, ale moc šancí tomu nedávám....

Leclajr
23. 11. 2004
Dát tip
Tak to joo, tak to joo..*

nickey
23. 11. 2004
Dát tip
blbost, správná kategorie

Warthog
23. 11. 2004
Dát tip
jak blbost?? blbustka!!

nickey
23. 11. 2004
Dát tip
kdybych chtěl napsat blbůstka, věř, že bych to udělal

Warthog
23. 11. 2004
Dát tip
to verim,jenze podle kategori je to blbustka,jak jsi spravne napsal

sk8ergirl
23. 11. 2004
Dát tip
No jo no...sorry, dneska na takovýhle blbůstky fakt nějak nemám náladu...

Warthog
23. 11. 2004
Dát tip
no a co? koho zajima tvoje dnesni nalada? me teda rozhodne ne,tak nevim,proc mi o ni pises

sk8ergirl
23. 11. 2004
Dát tip
Tak to si mě teda teď zranil do hlouby duše...pouze sem chtěla zamaskovat to, že je to příšerně slaboduchý...

Warthog
23. 11. 2004
Dát tip
rekl bych,ze sem tu zahlid vetsi sracky,ovsem psane rukou mistnich zaslouzilych umelcu a taky tim padem patricne ohodnocene.nevim,co se ti na tom zda slaboduche,precti si to znova.rekl bych,ze se mi podarilo docela pekne navodit atmosferu toho vecera-snih za okny,venku meluzina a mesic,uvnitr gramec s nejakou klasikou...jen ten krb a kozesina pred nim,se mi tam nepodarila zakomponovat...

sk8ergirl
23. 11. 2004
Dát tip
Pošli mi na nějaký takový větší sračky od místních zasloužilých umělců avi :o)) Fakt ti nechci brát tvoje přesvědčení, ale obraty které si použil sou naprosto typický...což samozřejmě není slaboduchost - tou sem chtěla označit poslední dva verše u každé strofy...

Warthog
23. 11. 2004
Dát tip
teeeda,zrovna na ty jsem nejvic hrdej,na ty dva posledni u kazdy strofy.cele toto veledilo totiz popisuje jeden nedavno uplynuly vecer-venku byla siberie a uvnitr se delo to,co je v tech poslednich dvou radcich.byl to velmi silny zazitek,proto jsem se rozhodl jej zversovat.a ty... prej slaboduchej...

Warthog
23. 11. 2004
Dát tip
teeeda,zrovna na ty jsem nejvic hrdej,na ty dva posledni u kazdy strofy.cele toto veledilo totiz popisuje jeden nedavno uplynuly vecer-venku byla siberie a uvnitr se delo to,co je v tech poslednich dvou radcich.byl to velmi silny zazitek,proto jsem se rozhodl jej zversovat.a ty... prej slaboduchej...

sk8ergirl
23. 11. 2004
Dát tip
:-))) Heleď já ti věřím, že to byl silnej zážitek, ale v tomhle podání to fakt tak nepůsobí...

MKbaby
23. 11. 2004
Dát tip
No... vona je to fakt příšerná blbost... :)

Warthog
23. 11. 2004
Dát tip
dobra tedy...pokusim se to prepracovat tak,aby vam to vyhovovalo,nebot jsem pristupny jakekoliv kritice :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru