Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vlčí smečka

24. 11. 2004
0
0
674
Autor
Glock

Holy Insect

Vlčí vytí z duše zebe, když místo svítání temné je nebe. A za ten úsvit Vám děkuji. Děkuji Vám otče, matko, děkuji Vám za stvoření, za uzdu a naslouchátko, za divadelní představení, za dědičný fašismus, jenž je pýchou nižší šlechty, za porod a za funus a za špínu pod nehty. Za špínu pod nehty, za špínu na duši, za vlčí hlad...

 

Vlčí smečka táhne krajem, který se pyšně nazával rájem. A za ten ráj Vám děkuji. Děkuji Vám otče, matko, děkuji Vám za úsměvy, za facku a za lízátko, jenž je zapadané sněhy, za smirkl pod víčka a za vši ve vlasech, za houpacího koníčka a za krev na prstech. A za krev na prstech a za krev na duši, za vlčí hlad...

 

Teď když vlčí máky na srdci rostou a kolem obchází zubatá s kosou...


JJ_McKay
17. 08. 2005
Dát tip
Píseň jest ve stylu numetalovém/hardcorovém... A je fakt dobrá, dokonce to s ním hraju, tak vím o čem mluvím. Je to potřeba slyšet:)

Dave Grave
24. 11. 2004
Dát tip
:-)

Matyjustin
24. 11. 2004
Dát tip
no, ale možná, že ta melodie písně je chytlavá :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru