Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Fantasie

26. 06. 1999
0
0
1172
Autor
Epigon

Lhali Vám. A budou Vám lhát. Já jsem tam byl. Je mi jedno, jestli mi věříte, nebo ne, ale já jsem tam byl. Holá fakta. Žádná fikce. Byl jsem v zemi jménem Fantasie.Všechno co vám říkali, jako dětem byly lži. Prosím, odpouštím jim. Nevěděli pravdu, protože tam nebyli. Nezakusili tu bezbřehou hrůzu a bolest vedle které jsou ty pozemské pouhé zachvění. Totální peklo. Je to místo, kde neběží čas. Stagnuje už od první myšlenky. Byl jsem tam, ale nevím jak dlouho. Nevím, protože se to jednoduše časem vyjádřit nedá. Je to zároveň milisekunda a tisíciletí. Zkrátka stojí. Je to jako papír, který obsahuje časovou přímku, která je na něm nakreslená. Byl jsem ve Fantasii. Je to místo, kde jsou najednou reálné všechny myšlenky, touhy a přání jakékoli bytosti. Vše koncentrováno do jednoho okamžiku , kde jsou obrazy nás samých a já jsem se právě stal tím obrazem. Byl jsem tam. Bylo to hrozné - každá hlava pozemšťana touží jen po svém blahu a tím znásilňuje stovky jiných lidí. No, jen si přejděte svoje přání a představte si, co by se stalo, kdyby se všechny touhy, i ty s nimiž sami pohrdáte vyplnili. A ony se vyplnili. Tam. Čili, člověk si sice udělá dobře, ale zároveň tím desítkám, či stovkám lidí ublíží , takže i jemu je mnohokrát více uškozeno. Je to pošpiněná země. Je to balvan hnusu bytí. Člověku byla v této zemi dána neomezená moc kreace. Stačí slovo. Myšlenka. Zde je člověk bohem. Viděl jsem, co jsme stvořili. Stvořili jsme peklo. Druhou cestu. Chaos, bolest, potupu, strach, nenávist, trýzeň,... Stvořili jsme si domov. Přestal jsem doufat v člověka. Přestal jsem doufat v to, že nebude svou moc využívat jen pro sebe. Místo našeho pobytu je Fantasie. Šťastnou cestu.
jirun
13. 08. 2001
Dát tip
a b

jirun
13. 08. 2001
Dát tip
b a

jirun
13. 08. 2001
Dát tip
b a

jirun
13. 08. 2001
Dát tip
b a

snoopy
30. 06. 1999
Dát tip
fantasie.. jen jeden bod, jediný okamžik.. nekonečně hluboký.. taková černá díra..
taky musím souhlasit, i když nerad (těžko se to přiznává)..
přesto si myslím, že jsi viděl jen polovinu, jen tu temnou část.. a věřím na tu druhou!

Rivka
26. 06. 1999
Dát tip
Strašně ráda bych s tebou nesouhlasila a nemůžu...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru