Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Lásky cit

22. 10. 2000
0
0
1988
Autor
Nosferatu

Láska,to je jen pouhé vzplanutí za chvíli pohasne pryč se rozletí jak stíny nejasné. Lásky málo v dusších lidských neustále přebývá lásky mnoho to plodů trpkých v duších lidí se rozplývá. Láska je jak smrti plod, který se bojíme utrhnout byl by to zmaru zrod musely by jste ustrnout. Neberte ji do srdcí a už vůbec ne do duše potom chvíle rmoucí jsou jak střela z kuše. Díky lásce zemřít lze a jak jednoduše, kdo chce lásku tak ať chce postižený zkázu netuše. Není láska smrti sestra? zjistíte že je jejich život jedna cesta. Bůh to asi tak chce.
dierana
01. 04. 2004
Dát tip
Dusších???

Pošetilec
30. 10. 2002
Dát tip
Myslel jsem si, že jsem hodně temný a patetický "archaik", ale koukám Nosferatu, že Tobě by také slušelo občas protáhnout křídla na božím světle.... :-)

Notreal
03. 10. 2002
Dát tip
konec je dobrej

KN
05. 03. 2002
Dát tip
Lednička,kytička.Nic víc nic mínˇ.

Albireo
23. 10. 2000
Dát tip
Tak tohle opravdu nestojí za moc. Oč lépe psal o "Lásky citu" Voltaire:
Dvakráte každý člověk umírá,
když lásce, a když světu sbohem dá.
Jak strašná smrt je ztratit lásky cit!
Jak snadné už je jen pak přestat žít.

PetrViP
22. 10. 2000
Dát tip
ne - jen první dva verše mi stačili, abych věděl, že to nemám číst. Budu hádat: téma láska po sto padesátý, žádná pointa, jenom kýč. dej mi vědět, jestli se mýlím...

PetrViP
22. 10. 2000
Dát tip
ne - jen první dva verše mi stačily, abych věděl, že to nemám číst. Budu hádat: téma láska po sto padesátý, žádná pointa, jenom kýč. dej mi vědět, jestli se mýlím... (gramaticky opraveno:-)

Saxanka
22. 10. 2000
Dát tip
Nenávidím kolektivní přikyvování stáda,ale musím chtě nechtě souhlasit s Pétou:-) (bez gamatické opravy)

Saxanka
22. 10. 2000
Dát tip
No dobře tak s gramatickou opravou:-))))))

fox
22. 10. 2000
Dát tip
:o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru