Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Všední život

27. 11. 2004
0
0
731
Autor
Lukrecie

zprávy z tisku o tom jaký to vlastně je....a jaký to je ....????

Na Klatovsku ve čtvrtek odpoledne vyskočila z okna ze čtvrtého patra obytného domu teprve jedenáctiletá školačka. S těžkým zraněním ji převezl vrtulník do plzeňské fakultní nemocnice.

 

Muž tu zapálil hořák a pustil plyn z pětadvacetikilogramové propanbutanové lahve. Hasiči ho našli pod téměř půlmetrovou vrstvou sutin.

 

Miriam je živá, zdravá, v pořádku. Bohužel je v psychickém stavu, který odráží fakt, že byla šest měsíců unesená," řekl Tomaga novinářům po sdělení, že Jevíková ani její rodina nechtějí mluvit s novináři.


Asik nepoznám volné verše, ale já je v tom fakt nevidím, přijde mi to spíše jako sdělení.....??

svet je chory.

Sunmoon
27. 11. 2004
Dát tip
Volné verše? nevím a hlavně jsem to nějak vcelku nepochopila...asi...

Yasmina
27. 11. 2004
Dát tip
No, já teda nevim, ale todle už bylo dneska ve zprávách, tudíž žádný velký novinky. Jo a kdeže jsou ty volný verše??:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru