Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zítra

30. 11. 2004
8
0
2713
Autor
Anis

 

Jen co otvírala dveře, bylo to tady. Zase to samé. Proč to musí stále poslouchat. Jako kdyby si nemohl pustit něco jiného. Říkala mu to snad tisíckrát…

 

Vytlačila ze sebe pozdrav a to jí zkazilo náladu nadobro.

Proč zrovna dneska musí být doma. Alespoň na ten pitomej fotbal by mohl vypadnout.

 

Přivlastnil si tady úplně všechno s takovou samozřejmostí, že jí z toho bylo nanic. Byl úplně všude. Nedalo se před tím schovat. Měla pocit, že se zadusí….

 

Stalo se něco, zlato? Ne, nic.

 

Stál u dřezu a myl nádobí. Áááá  pán se snaží, umyla by si to sama. Stejně to vždycky umyje blbě.
..
Nepojedeš k Vašim? Ne, zlato, ty mě tady nechceš ?Ne, já jen, že už si nebyl dlouho doma. Když, já jsem radši s tebou

 

Úžasný, ale já s tebou ne. Doprčic proč mu to neřekne. Kdyby vzduch, co s ní tady dýchá mohla oddělit na její a jeho, tak to udělá, tak proč mu nedokáže říct, ať si sbalí a vypadne.

 

I ta jeho bezostyšná nahota. Chodí si po bytě, tak jak ho pánbůh stvořil. Jestli si myslí, že to s ní něco dělá, tak to se teda plete. Dřív snad, ale teď? Jestli na ní sáhne tak se určitě pozvrací. Zcela určitě, žaludek už má i bez toho jako na vodě.

 

Nebyla si ani jistá jestli ho někdy doopravdy milovala. Anebo se to všechno vytratilo tak rychle, že si už nedokázala vzpomenout? Ano, je trošku samotářský typ, ale tohle nečekala. Mělo by jí to snad hřát u srdce, že ji už v noci nebudí noční můry a že nechodí do tří do rána po bytě celá zpocená a ustrašená….

 

Ale co na tom, jak je vidět, noční můry se dají prožívat i ve dne. A navíc, co by se jí asi tak mohlo zdát, když je z jeho přítomnosti tak unavená,že každý večer padá do postele téměř v bezvědomí. Raději spát, než vnímat, to že vedle ní leží, že čeká, že se spolu budou milovat, tak jak tomu bylo dřív, že mu bude říkat, že je ten nejlepší chlap na světě ...


Raději spát a zadusit v sobě to nevyřčené,to bolavé NEMILUJU TE slova  tak prázdná , za to ale plného významu, která ho dostanou na kolena.
Nechce mu přece ublížit ……

Zítra mu to řekne. Dnes, ne. Dnes už je pozdě, a nemá na to dost síly. Ale zítra, zítra ……..

 


Alojs
19. 04. 2005
Dát tip
Mohu-li poradit - dávej si pozor na interpunkci, a tedy čárky. V některých větách ti chybí. Co se týče díla - vzhledem k tématu je to zpracováno celkem solidně, na druhou stranu jednoduše, ale také čtivě. toť můj názor

vesuvanka
25. 12. 2004
Dát tip
Smutné téma, pěkně zpracované a pocity dobře vystižené,.. TIP

gabio
19. 12. 2004
Dát tip
myslím , že to na mě dost zapůsobilo. Nebylo to dlouhý a přitom jsi toho stihla spoustu říct... Vystihlas tu šílenou ponorku perfektně. Za to tip

..tiez...

kolik pravdy na pár řádcích...

Anis
04. 12. 2004
Dát tip
díky za kritiku Vám všem Anis

ponetka
03. 12. 2004
Dát tip
moc hezky napsané...každý den vlastně příjde zítra...takže otevřený konec :o)

chicoria
02. 12. 2004
Dát tip
jak pravdivé, někdy se v tom úplně vidím.*

stewewonder
02. 12. 2004
Dát tip
Ja bych na tom nic nemnenil ... nemam pocit ze by tam bylo neco navic ... Ja doufam ze to uz nikdy nezaziju ani z jedny strany

stewewonder
02. 12. 2004
Dát tip
jinak tip

JazROY37
30. 11. 2004
Dát tip
V prních dvou odstavcích jsem přemýšlel o vztahu mezi ním a jí, ale pak se to rozjelo...dobře napsané...

Vespa
30. 11. 2004
Dát tip
Dobře napsané, téma je fajné, prostě lidské, no... vy lidi jste divný stvoření...

wazzup
30. 11. 2004
Dát tip
mě se to moc líbí, ale je to fakt smutný.. ale skutečný a skvěle napsaný.. tip

Marty73
30. 11. 2004
Dát tip
První dva odstavce bych asi vynechal, jsou trošku matoucí. Mohlo by to klidně začít "Přivlastnil si tady úplně všechno". Jinak si myslím, že jsi skvěle vystihla ty pocity, co asi cloumají spoustou domácností z jedné či druhé strany. Je to dost smutný téma, ohraný, ale aktuální. Doufám, že to nezažíváš sama na sobě. Ach ta láska.

Anis
30. 11. 2004
Dát tip
diky za kritiku ..... doufam,ze uz mam tohle za sebou a az se to nebude opakovat A. :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru