Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Neobvyklé trampoty brouka Pytlíka

30. 11. 2004
3
0
2746
Autor
Unge

Raději to ani nečtěte...

 

Su brouk Pytlík a mám krovky,

včil tluču do obrazovky.

 

Obrazovka imploduje,

po strnišťu vétr duje,

bude brzo mráz.

 

(protože při adiabatické expanzi plynu do vakua klesá temperatura)


Garth
08. 12. 2004
Dát tip
:)))*

Eilil
07. 12. 2004
Dát tip
hihi :o) no já se vážně skvěle bavím.. :o) jen tak dál a ve stejném duchu.. nebo jiném.. :o) to záleží na Tobě.. :o)

papouch
02. 12. 2004
Dát tip
a nebyla ta obrazovka LCDčková?

Unge, nač mazat? Být zařazen, či jen aspirovat na zařazení v X-Files, to je pocta!!!

Unge: nemazat, rozhodně souhlas s Pištou.... a važ si toho! :-)) a jen piš dál.... po očku budu nakukovat...

Unge
01. 12. 2004
Dát tip
Kvíťo, už mám libreto na další blbůstko-thriller... Děsivá smůla brouka Pytlíka... Jen nevim, zda to zvládnu ve verších... asi ťéžko.

huaaa..... nepochybuji vo tom a když ne, tak se nic neděje... :-)) trihler? :-)) kdy to bude ke čtení? :-))

Unge
01. 12. 2004
Dát tip
Dneska nééééé. Já totiž zpáchal jinou Belbůstku. Nadržený nadřízený... sexy-romance. Uš to tam dávám...

Unge, jdu na to... se třes.... páč si jasnej adept na paketu... bo jak tomu říkají.. .:-))

Unge
01. 12. 2004
Dát tip
Kvě : čo to je... "jasnej adept na paketu" ? "bo" ještě rozumím, to je ostravsky "nebo". Já totiž bydlel 2 roky v Ostravě, ale to už je dávno, v roce 1977. Mluvit po vašemu jsem se samozřejmě nenaučil, ale rozumět ano. Je to pro pražáky taková prča, ale když promluví v Ostravě pražák - oni mi to nikdy neřekli. Ale "šplhnul" sem si u nich tím, že jsem uměl docela slušně mariáš a hned jsem byl "kamoš".

aha, no, si přečti v našem klubu kodex a bude Ti to jasné.... :-)) to je vyznamenání pro autory, který maj 4 dílka v X kategorii... čili, ještě budeš asik soupeřit s Lobem..... ale u Tebe ty dílka sou takový nějaký jinačí..... tak nějak s nadhledem a pro srandu... :-)) a nejsem z Ostravy, to je jen pochycení, i když Morava toš to ja... :-))

:) *

ježíš.... asik erupce..... já chci taky dneska něco do klubu..... přizívám božstvo nechť vyřkne svůj ortel..... budu dnes zlááá.....

vazne neobvykle :)))

No, tedy... je to neuvěřitelně hloupinké, chtěné, a bůhvíco ještě, ale že by X-files...? Spíš hlasuju proti.

a vidím, že ne já sama..... dobře.... beru zpět..... nechcu to do klubu....

Ženatej
30. 11. 2004
Dát tip
Jo. A bacha na anodový napětí, ty Pytlíku! ;-)

Unge
30. 11. 2004
Dát tip
ženatej: Anodový napjetí, katódový paprsky, rentgenový záření z monitóru a lezení bitů skrzevá týsýpýajpý (TCP/IP). kouzelná květinka: Je to blbý, moje squaw to řikala taky (ona je z Moravy - proto "včil"). Ale vážně - mám to smazat, ať to tu nezavazí mezi opravdovým Uměním ? Recyklované verše tu už byly (Jak pejsek s kočičkou psali báseň) - a líbily se - já tam mám dva, jen nevim, od jakýho autora. Dží Ví Sládek ?

Unge
30. 11. 2004
Dát tip
Už vím, co to jsou X-files. eXkrement-files. Já si nějaká přečtu. Exkrementy v Pytlíkovi zrovna nemám a ani tam nebudou. Já jsem s tímto "dílem" skončil. Bude nový den, nová rána. Rána jakože morová rána. eXperi-mentálně eXkrementální.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru