Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Trochu divná alegorie

30. 11. 2004
0
0
866
Autor
Jolly_Roger

Je teplá červencová noc. Stojím před jednou přerovskou hospodou. No, stojím....z obou stran mě podpírají kamarádi. Zvracím. To já občas dělám. Obzvlášť po osmi, či více pivech. Píp-píp píp-píp. Přišla smska. Vytahuju mobil a čtu. Docela hezký, ale nic novýho. Žádná změna. Schovávám mobil a nerušeně zvracím dál.

 

Najednou mě napadá, že tato situace se podobá celému našemu vztahu. Vím, je to trochu divná alegorie. Nicméně dokonale výstižná....


Jolly_Roger
02. 12. 2004
Dát tip
No, chtěl sem tím říct jenom to, že můj vztah s tou slečnou byl svým způsobem podobnej nekonečnýmu blití. Vím, není to nijak podstatný sdělení. Spíš jde o způsob, jak to ventilovat...

sk8ergirl
02. 12. 2004
Dát tip
Dokonce sem i pochopila, co si tím chtěl říct...a máš pravdu, slouží to maximálně k ventilování pocitů :-)

no, eštěže ne alergie...... jako marně se ptám, cos tím chtěl říct..... vyzvracet se je dobrý.... btw, si eště pamatuješ, jo? :-)) tak nevzracej a najdi si něco, po čem se budeš cítit líp!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru