Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Posraný auta

30. 11. 2004
3
0
2462
Autor
Death_cat0

taková everyday situation... ty lidi kolem se aspoň tak tvářili

Šla, jak nejrychleji mohla. Nejraději by mu utekla.

Jel vedle ní, sotva jí stačil, a v jeho hlase bylo něco, co jí připomínalo raněné zvíře:

 „Proč jsi mi lhala?“

„Vždyť tys mi taky lhal.“

Zalykala se slzami. Hystericky na ní ječel, už pomalu přestávala vnímat jeho slova. Z její bolestné otupělosti jí probralo až zatroubení auta.

           

Otočila hlavu a viděla ho jak prudce zahnul na silnici, červený favorit se mu tak tak stačil vyhnout. Chytla ho a vší silou se ho snažila odtáhnout. „Nech mě bejt,“ zuřil.

           

Přemýšlela proč to neudělá, když si to pán tolik přeje, a přitom co se ho snažila odtlačit. Pouliční lampy všechno barvily do oranžova a ji napadlo, proč právě dnes večer musí jezdit tolik aut. Posraný auta. Chvíli se s ním přetahovala. Nakonec se unavil a nechal se dostrkat na chodník.

 

            Co mám udělat? Přešla tak, aby k ní byl čelem, pořád se ale křečovitě držela jeho vozíku. Jeho bezmocnost jí fascinovala. Chvíli se snažil vyprostit, ale už neměl tolik sil. Klekla si k němu a hladila ho po vlasech. Zhluboka oddechoval, ještě měl trochu divoký plamínky v očích.

            „Miluju tě,“ zašeptala.

            „Vážně?“

            „To víš, že jo ty můj blázínku,“ ujistila ho ale sama si nebyla tak jistá.

Pletu si vlastní klec. Podívala se do hloubky zoufalých černých očí … usmála se a políbila jeho hořkoslaný rty.


bestye
01. 08. 2006
Dát tip
ty lampy - ty pouliční lampy a jejich zvláštní světlo :c)*

Death_cat0
03. 12. 2004
Dát tip
dobře zvětšuju-taky se bez brejlí jaksi neorientuju.... a co bych pro vás neuďála...

Death_cat0
03. 12. 2004
Dát tip
.

doute
02. 12. 2004
Dát tip
ale lhát se nemá....to je přímá cesta do pekla....))))

hmm.pro nás slepý je to náročý..téma..zajímavý..forma,no..za název a nápad..* (čekal jsem něco ekologickýho :))))


wazzup
30. 11. 2004
Dát tip
zajímavý, vůbec ne špatný

Ettelea
30. 11. 2004
Dát tip
vůbec na to nevidim, ale určitě by se mi to jinak líbilo :-)))

Death_cat0
30. 11. 2004
Dát tip
?

Death_cat0
30. 11. 2004
Dát tip
nápad to nebyl můj tyhle lidi jsem fakt viděla. Toho kluka znám vod vidění-vždycky když se mu něco nedaří zkouší páchat sebevraždu. Několik dní jsem to měla před očima, vlastně pořád mám.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru