Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nadržený nadřízený

01. 12. 2004
3
0
2789
Autor
Unge

Sexy-romance s myší, slizoněm a roztočem. Malá zoologická zahrada...

Nadržený nadřízený

 

Nadržený nadřízený očkem po mně koukal,

neveselou (trochu drsnou) písničku si broukal.

Ručkou svojí (starou vetchou) trošku mě poňoukal,

před svou ženou (kdysi mladou) asi by zatloukal.

 

Já svou sukni nařasenou hrdě zvedla výš,

a čekala, až ten slizoň ku mně přijde blíž.

Popadla jsem z počítače na kabelu myš,

roztočila ji nad hlavou: „Roztoči, pojď blíž !“

 

Zalekl se mojí zbraně mlž ten odporný,

silou vůle potlačoval chtíč svůj úporný.

Nápad s myší z kompjúteru byl mravokárný,

nadržený nadřízený šel do účtárny...

 

Přijdouc domů, dostala jsem hlavy bolení,

že to šéf byl, tak mě čeká kárné řízení.


Kastel
10. 01. 2005
Dát tip
za :o) T

Dotek
22. 12. 2004
Dát tip
Skvělé, jen tak dál. Držím palce! :-)

papouch
02. 12. 2004
Dát tip
jo, rytmus kulhá ... a takový naivní a násilný rýmy ..

tak ještě jednou a pak na vás kašlu..... a neříkejte, že vám avi nedošlo.....:-(

neblázním... se ptám, kdyby to byla citovka, tak se taky zeptám.....

ženská... :-)) dobře, ale mi pak nenadávej.... :-))

já se picnuuuu..... soukmenovci.... seeem..... já cheche.... cheche..... sakra... che..... to nejdeee.... zvedáme cheche.. .ruku pro X? cheche? :-))


sk8ergirl
01. 12. 2004
Dát tip
Mi nějak už málem odradil prolog... A k dílku...no...jo ptákovina poměrně sedí...

Unge
01. 12. 2004
Dát tip
Kyťí: Že by tě to tak rozesmálo ? Tomu se mi ani nechce věřit.

Unge, jo, faaakt.... :-)) Já mám totiž dneska takovou ... echm... jakous takous veselící náladu.... :-)) sem to četla nahlas..... ee... proč se Ti tomu nece věřit? :-)) poňoukal... mňauuu... :-)) hehe.. :-))

Unge
01. 12. 2004
Dát tip
Ten prolog jsem o(d)pravil... abi tě to nedrazúvalo...

Unge
01. 12. 2004
Dát tip
Prosim tě, přelož mi svuj nick. Sk-eight-girl ? Já neumím anglicky. Já se to nikdy nenaučil. Ve škole jsme měl¨i rússkij jazyk a pak ňémčinu. Was ist das ? Der, die das ! Skate = bruslit, ale taky rejnok, jak vraví slovník. Skategirl by pak mohla být buď "bruslící dívka" nebo "rejnočí mládě pohlaví ženského".

sk8ergirl
01. 12. 2004
Dát tip
sk8 - je to zkratka pro skejt, tedy skateboard, taková ta deska s kolečkama .-)

Unge
01. 12. 2004
Dát tip
Takže jsi "dívka se skateboardem" ? Kdybych na to vstoupil já... to by byl tvrdej držkopád. Jenže já to nikdy neudělám, protože nemám tu nejvýhodnější životní pojistku u České pojišťovny - přesně řečeno nemám žádnou. Konvertoval jsem k Italům a pojistil si qartýr u Generali. Sebe né, protože trpim komplexem méněcennosti (das Minderwertigkeitskomplex). Ale třeba by mně ti Taliáni i život pojistili...

sk8ergirl
01. 12. 2004
Dát tip
No, dá se to tak říct...však já už na to taky nestoupám...to už je dávno, ale nick zůstal...

no, tak trochu to tam kulhá samo za sebou, taková blbostná blbůstka


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru